Søk i denne bloggen

tirsdag 15. november 2011

Film ANBEFALING: Oscar og den Rosa damen



Sorry for at jeg ikke en trailer med engelsk tekst. Men uansett dette er en FANTASTISK HERLIG film som du BØR få med deg<3. Det er en fantatisk blanding mellom humør og alvor. Mange av de triste tingene ble ikke så tunge alikevel når man bruker humor og ser litt lyst på det. Dette er også en film hvor man kan få mye visdom ut av. Jeg angrer nesten på at jeg ikke satt med notatbok og notert... Samtidig som den er fryktelig rørende på grunn av alt det jeg har nevnt her samt det dype vennskapet mellom Oscar og den Rosa damen... Husk å ha Kleenex i nærheten når du ser denne filmen!.

Ellers er jeg uten internett hjemme for en periode. dvs. lite innlegg her på bloggen. Så eg blir til å komme med blogginnlegg her i ny og ne.dvs. når jeg har med usb penn eller skriver innlegg som jeg ikke har lagret på word på laptopen min. Men jeg skal prøve å være med på de ukentlige utfordringene som jeg er med på. Selv om det er ganske tungvint. Men jeg kommer sterkere tilbake tterhvert. Da er det ikke snakk om noe dårlig internett hjemme mer:D. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves:).

1 kommentar:

astridterese sa...

Det var et fristende innlegg! :-)

Jeg holder på å lese bøkene til Eric-Emmanuel Schmitt, men har ikke kommet til denne enda. Nå fikk jeg lyst til å se filmen, men kanskje jeg bør lese boken først :-)