Søk i denne bloggen

torsdag 3. november 2011

Mamma Mia....

Jeg har funnet bilde på nettet. Men siden jeg har lagt dette bildet inn på dataen for flere år siden så vet jeg ikke kilden til bildet. Men på bildet er alle de viktige karakterene i filmen:)

Mamma Mia<3
Jeg har sett på Trailer av Mamma mia og det minnet meg om hvor mye jeg elsker og elsket Mamma Mia..<3. Jeg er BLODFAN av filmen<3. Jeg kjøpte både dvden og cden ( filmmusikken) den dagen de ble utgitt. Jeg kan alle sangene på rams og jeg kan nok mest av filmreplikkene på rams også. Når jeg hørte sanger fra filmen så kunne jeg se scenene fra filmen oppe i hodet. Jeg såg filmen til jeg ble pisslei. Abba gikk fra å være et band jeg likte til å bli favorittband.

Det er egentlig lite av innholdet og det er ganske svada.Allikevel gikk den rette hjem og"fanget" meg i en stormvind ( som Carola synger)<3. No har jeg ikke sett filmen på flere år ( kanskje 2 år). Det er jo spennende å se om den tar meg storm og om jeg husker alt like godt ( og om jeg husker ting på rams). Jeg ville ha hatt masse hjerte, smileys og utropstegn etter nesten hver setning. Har klarte å styre meg;)



Ingen kommentarer: