Søk i denne bloggen

fredag 23. desember 2011

Filmer jeg har sett i høst

Jeg har tidligere skrevet  i et blogginnlegg om hvilke filmer jeg har sett i år. Her kommer et blogginlegg om hvilke filmer jeg har sett etterpå. Det er mulig at jeg skriver et innlegg før året omme om årets beste filmer.

Creations

A walk to remember

Mother and Child

Harry & Charles

Som støv fra himmelen (Like Dandelion Dust)

Miss Austen regrets

Få meg på for faen

Avatar

Dirty Dancing

The notebook

Appelsinpiken

Step up

To verdener

Ghost

Just like heaven

Yentl

Precious

Forsyte sagaen

The girl in the park

Bruene

Water to elephants



Sommerhuset

The way we were

Barnepiken

Rødhette og ulven (Red riding hood)

Kongen av Bastøy

Mamma Mia

Paris

One day

Magikerne

Oscar and the lady in the pink

The clique

Muriels bryllup

Til siste hinder

Cornelis


The sisterhood of the Traveling pants (nr1)

Serenidipty

Prime

Hjem til Jul

Breaking Dawn (Part 1)

Ulykken

Beautiful boy

Ørkenblomsten

1 kommentar:

Nina C. sa...

Mange flotte filmer du har sett denne høsten:)