Søk i denne bloggen

søndag 11. desember 2011

Kommentarer til utdraget fra Det som ikke er ditt av Anne Lise Boge - Morshjerte nr. 15*SPOILER*

Kilde:

Alle som leser bloggen min fast vet at jeg  NIELSKER Morshjerte<3 og no er det kommet utdrag fra den siste boken. Jeg må som vanlig kommentere utdraget.

Utdraget byr virkelig på overraskelser... Martin Sæle (Marens forlovede)  har vært sammen med Lina ( elskeren til Thorleif og no kona hans). I følge henne er han både vodelig, eiesyk og sykelig sjalu. Jeg tror faktisk på Lina. I slutten av sist bok så kom no det tydelig fram at han var skikkelig sjalu. Jeg er livredd for at Martin skader Oda på noen som helst måte. Det virker desverre som Marens naivitet slår inn igjen. Jeg skjønner meg virkelig ikke på Maren... Ho roter seg bort i mannfolk som verre enn den andre... Mens ho har verdens beste mann rett foran øynene... Jeg er nesten litt sint!!!!

Thorleif har tydeligvis kjærlighetssorg ovenfor Maren. Jeg har synest lenge at Thorleif er en skitstøvel. Men no håper jeg nesten at ho skal gå tilbake til han. Han er tross alt bedre enn Martin... Men aller helst burde det ha vært Maren og Trond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: