Søk i denne bloggen

tirsdag 17. januar 2012

Boktema hos Anette: 3 forfattere jeg ønsker ville skrive enda en bok



Hver torsdag har  Anettes bokboble boktema. Sist torsdag var bokteamet 3 forfattere jeg ønsker vil skrive enda en bok til. Jeg er KRAFTIG forsinka med boktemaet. Men bedre sent enn aldri:). Les hva andre svart på sist boktema her.


J.K. Rowling


Eg synes yndlingsforfatteren min kunne ha skrevet flere bøker, mye mer. Jeg vil gjerne ha flere Harry Potter bøker. For eksempel når Harry Potter blir gift med og får barn. Men jeg kunne tenke meg også bøker med et annet univers. Jeg har troa på J.K. Rowling.
 
Anne Karin Elstad


Selv om hun er pensjonist og blir eldre så synes jeg hun kunne ha skrevet en bok (eller flere) til. Det meste hun skriver blir fantastisk.



Øyvind Sandberg To hus tett i tett


Eg vil skru tida tilbake og la oss være litt til på 1980 tallet og begynnelsen av 1990 tallet. Da kunne det hende at det kom flere bøker om To hus tett i tett. Eg vil, vil ha flere bøker om To hus tett i tett!!!

Ingen kommentarer: