Søk i denne bloggen

fredag 27. januar 2012

Boktema hos Anette: Favorittforfatter på C

Jeg har forsatt dårlig netttilgang med unntak av min nye touch telefon. Men litt vanskelig å oppdatere bloggen fra en mobil:/. Jeg er forsinka med boktemaet. Men jeg sier som alltid bedre sent enn aldri.

Boktema er hver torsdag hos bloggeren Anettes bokboble. Gårdagens boktema var Min Favorittforfatter på C.



Jeg går for skikkelig juks i dag. Men det er fordi jeg mangler favorittforfatter på C og det er fylt på andre bokstaver denne forfatteren kan stå. Så min favoritt forfatter på C er Anne Cath. Vestly.


Hun har gitt meg noen av barndommens beste litteratur opplevelser. Jeg husker fortsatt hvor mye jeg gledet til å legge meg som barn for da leste mamma og pappa fra bøkene hennes<3. Jeg har aldri vært et tegneserie mennneske ( som pappa og bror) så derfor falt bøkene til Anne Cath. Vestly ekstra i smak...
 
 
Twitter
Twitteren min er våknet til live igjen etter nesten 1 årsopphold og jeg har byttet til nytt navn,Askeladden1983. Det skal komme bilde med mer på twitteren også. Jeg skal slutte være så anonym.
Se twitteren min her

3 kommentarer:

astridterese sa...

Anne Cath Vestly må jo være et godkjent valg på en vanskelig bokstav. Og for en flott forfatter og! Bra valg!

Anette sa...

Så flott innlegg! Klart det er lov til å "jukse" litt! Særlig når det dreier seg om en så fantastisk forfatter!! Klem fra Anette :)

Berit sa...

Enig- sannsynligvis mange som har hatt en av bøkene hennes som første bokopplevelse, og det glemmes nok ikke ;o)