Søk i denne bloggen

mandag 16. januar 2012

Bursdagshilsen til min kjære morfar...



Jeg har ikke et så nært forhold til Morfar som jeg har til min farfar. Men jeg opplever allikevel at min morfar er genuint interessert i meg og livet mitt hver gang jeg prater med han. Det er en person som bryr seg om meg. Morfar er ellers en hjemmekjær person (kjenner ingen som er så hjemmekjær) og har i mange år vært en hardt arbeidende person. En ting som jeg setter pris på hos Morfar er hans nysgjerrighet på verden og ikke minst nye ting. Han er på ingen måte gammeldags. Selv om han er eldst av mine besteforeldre så er han kanskje den mest ungdommelig av de alle. Ellers er helsa og hans sprekhet noe å ta HATTEN AV for!!!!!! (jeg vet i alle fall om en som håper på at ho har arva sterke gener;) ). Selv om han har sine plager no. Men det er jo lov når man er 90 år;).





SÅ HURRA FOR MIN KJÆRE MORFAR SOM ER 90 ÅRSJUBILANT I DAG!!!!! HÅPER DU ER MED OSS I MANGE ÅR TIL!!!!!!!!



Ingen kommentarer: