Søk i denne bloggen

søndag 1. januar 2012

En Smakebit på en søndag - Avsløringen av Anne Lise Boge


Det er duket for årets første smakebit på en søndag. Denne utfordringen er det  Mari - flukten fra virkeligheten som er ansvarlig for. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende) fra boken du leser. Deretter linker du innlegget ditt til henne og man kan se på hverandres smakebiter. En genial ide:).

Jula har vært fin selv om stormen Dagmar herja vilt på 1 juledag og vi var uten strøm i 2 dager. Men vi har vært heldige i forhold til andre plasser. Huset er ikke rasert og det har ikke gått ras. Jeg har hatt tidens beste leseår, men ikke tidens beste lese jul. Men litt har jeg lest i jula. Akkurat no holder jeg på med den tiende boka i Arvesynd og det er snart duket for en av de store hemmelighetene ( i serien) blir avslørt...*SPENNENDE* . Jeg gjenleser serien på nytt og synes den er like fantastisk som før!!:D.

Sitatet er hentet fra side 13 og 14.



For han hadde en indre uro i seg. Alltid. En slags sorg eller angst , han visste ikke. Noe han ikke kunne forklare. Noe som bare ble borte når han var til fjells - eller når han spilte. Da var han nær seg selv. Nær det pulserende,levende livet og det beste i seg.  

Se andre smakebiter her
 

4 kommentarer:

Mari sa...

Tusen takk for smakebiten :) Arvesynden er det den serien som gis ut igjen på nytt nå mon tro?

astridterese sa...

Det er flott med sånne bøker som kan leses en gang til :-) En flott smakebit!

SigridfraEnget sa...

Arvesynd er en fin serie. Lenge siden jeg leste den nå, så kanskje jeg burde finne den fram igjen...

Beathesbokhylle sa...

Flott smakebit:-))