Søk i denne bloggen

mandag 16. januar 2012

En smakebit på en søndag - Brobyggerne av Jan Guillou


Bladingen latskap, dårlig nett og IDOTISKE(!!!) Goggle chrome gjør at min smakebit på søndag kommer på mandag.

Det er bloggeren Mari - Flukten fra virkeligheten som står bak utfordringen. Det går ut på å dele noen  ord ( ikke for avslørende) fra boken du leser nå. Deretter linker du innlegget tilbake til henne. Se gårdagens smakebiter her.

Min smakebit er fra boken Brobyggerne av Jan Guillou. Jeg hadde aldri begynt å lese denne boka hvis det ikke var for at jeg hadde lest en leseprøve som man finner i bokhandlerene. Dette er jo ikke mi type bok. Men jeg var solgt etter å ha lest leseprøven. Serien virker så spennende og jeg gleder meg til å følge serien videre!!!.


 Smakebiten er fra side 26.
 
 

Mine herrer, en verden ligger nå for deres føtter, og det er en ny verden. Det tjuende århundre kommer nemlig til å oppleve større tekniske framskritt enn noen annen epoke i menneskehetens historie.

1 kommentar:

astridterese sa...

Jeg har lest mye Gulliou, men ikke denne. Når jeg leser hva du skriver tenker jeg at dette må være en perfekt bok for mannen min (Han er fan av fler svenske krimforfattere).
Tusen takk for tips om en bok jeg ikke hadde fått med meg :-)