Søk i denne bloggen

torsdag 1. mars 2012

Boktema hos Anette - Mammut Mania


Hver torsdag har bloggeren Anettes bokboble boktema. Det går ut på at ulike bloggere blogger om dagens boktema og deretter linker vi tilbake til anettes bokboble. Dagens boktema er Mammut Mania. Jeg blogger på riktig dag. Jeg sier bare HURRA for cafe med netttilgang. 

Jeg har bestilt tre mammutbøker som er på vei i posten til meg.

Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6103630&rom=MP


Jeg har de andre bøkene til Cecilia Samartin utenom kokeboka hennes. Når den nyeste boka hennes er på Mammut salg for en billig penge måtte jeg slå til. La Peregrina er oppfølgeren til Senor Peregrino. Senor Peregrino har jeg faktisk begynte på. Men har ikke lest i den etter jul. No kom jeg plutselig på at jeg er på en fengslende del i boka. Når jeg reist hjem på juleferie tok jeg den ikke med meg. Men allikevel tenkte jeg på den hver dag i jula og hva som ble til å skje videre. Men etter jul har boka gått i glemmeboksen. No fikk jeg plutselig lyst å lese mer i den…




Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2769923&rom=MP


Jeg var ”solgt” etter å ha lest baksideteksten på denne boka. Jeg hadde mest lyst å lese boka med en eneste gang… Men det har jeg ikke gjort. Når den boka er kommet ut til en latterlig pris på mammut må man jo slå til.



Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5172525&rom=MP


Jeg E L S K E R Twilight filmane (med unntak av den siste)<3. Det er en skam og veldig flaut at jeg ikke har lest bøkene…. De står foreløpig og samler støv i bokhylla mi. Jeg måtte jo ha denne flisa av boka når den var lagt ut på Mammut til en ikke altfor skrekkelig pris. 

6 kommentarer:

Gråbekka`s Blogger sa...

Fin liste med bøker:)Herre høres veldig spennende ut og Twilight bøkene er kjempe søte. Missunner deg som ikke har lest dem jeg. Elsker selv alle filmene tilogmed den siste, men jeg skjønner hvorfor den ikke falt i smak hos alle:)Kos deg med bøkene!

Ha en fin mars Måned:)

Mai Lene sa...

Eg har høyrt om La Peregrina og Bree Tanners korte nye liv kjøpte eg på engelsk i Norrköping i sommar. =)

Berit sa...

Lett blanding, det kan jeg like! Kos deg med bøkene;o)

Anette sa...

Så flott Mammutliste med mange gode lesetips :) Klem fra Anette :)

Melusine sa...

Det er gøy å handle bøker til en rimelig penge, ja! Selv har jeg handlet noen hos bokklubben, like billig som mammutsalg :)

SigridfraEnget sa...

Boksalg er fantastisk!