Søk i denne bloggen

torsdag 29. mars 2012

Boktema hos Anette: Min påskelektyre


Utfordringen Boktema er det bloggeren Anettes bokboble som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om det som er dagens boktema og deretter linker man tilbake til Anette. I dag er teamaet Min påskelektyre.

Vanligvis bruker alle bøkene jeg leser være time og tilrettelagt og jeg vet alltid hvilke bøker jeg skal lese i nærmest framtid. Så jeg hadde bestemt meg å velge fritt når jeg skulle velge ut påskelektyre. Jeg får litt noia av sånt, men samtidig godt:). Det er ikke sikkert at jeg blir til å lese ut alle bøkene i påska. Men jeg blir nok til å lese en eller flere av dem. 

Påska er synomt med krim. Men siden jeg er ikke den største krim leseren har jeg ikke planlagt å lese krim i påska. 

Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6600492&rom=MP

Kommunen jeg kommer fra er selvfølgelig mindre enn Tromsø. Det betyr også at det er ikke så lange ventelister på populære bøker som jeg vil lese. Når jeg er hjemme vil jeg lese de bøkene det er lange ventelister på og som jeg vil lese. Perla er ei slik bok:). Denne boka er den første jeg skal begynne på i påska og er "førstepriotert". Jeg gleder meg til å lese den<3

Kilde:http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6255917&rom=MP

Denne boka er ei må bare lese bok... Derfor har jeg lånt den:).

Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6366617&rom=MP

Jeg ble så inspirert til å lese en Vigdis Hjorth roman  etter å ha lest dette blogginnlegget. Valget falt på hennes nye roman selv om det er flere Vigdis Hjorth romaner som jeg vil lese:)

7 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Perla har jeg liggende og gleder meg til å ta fatt på den, tenkete jeg skulle lese det usynlige fjellet først.Fint layout du hadde på bloggen din:-) Ha en fin dag og en riktig god påske!

Gråbekka`s Blogger sa...

Spennende bøker du har valgt, ble nyskjerrig på "Fjorden" for den har jeg ikke hørt om før. Ikke forfatteren heller. Måtte notere den ned, takk for tips:)Kos deg med bøkene og ha en riktig fin påske!:)

Kristine sa...

Spennande bøker! Likte godt omslaget på "Fjorden". Eg har lest endel Vigdis Hjorth og likt det meste. Men denne har eg ikkje lest. Kos deg med bøkene og god påske! :-))

Siljeblomst sa...

Spennende liste med påskelesing Askeladden :-)

Anette sa...

Spennende påskelektyre! Klem fra Anette :)

Melusine sa...

Vigdis Hjorth skriver veldig bra, synes jeg - kos deg med bøkene :)

Nina C. sa...

Virker som bra påskelektyrer! er ikke så veldig glad i krim heller. Men skal prøve å lese "død sjel" av Birger Baug. :)