Søk i denne bloggen

søndag 4. mars 2012

En smakebit på en søndag - Sannheten av Riika Pulkinen


Utfordringen En smakebit på en søndag står bloggeren Mari - Flukten fra virkeligheten bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende) om boka du leser no. Deretter linker du innlegget tilbake til henne og vi kan se på hverandres smakebiter. Se mer om dagens smakebit og andre smakebiter fra andre søndager her.
I dag er jeg i tide også. HURRA for autopublisering og cafe med netttilgang!!.




Dagens smakebit er hentet fra boken Sannheten av Riika Pulkinen. Dette innlegget blir autopublisert og jeg skal akkurat begynne på boka. Derfor har jeg ikke så mye å si om hvordan boka er. Men jeg falt pladask når jeg leste baksideteksten på boka og reservert den på biblioteket umiddelbart. Jeg GLEEEDER meg sånn til å lese denne<3.

 Sitatet er hentet fra side 7 og er de første linjene i boken.

 Kilde:http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6439102&rom=MP
Kvinnen kom løpende mot ham.Martti hadde drømt den samme drømmen mange ganger. Kvinnen skulle til å si noe, og han var nippet til å fatte et eller annet viktig. Men han rakk ikke å høre hva hun hadde å si, han våknet alltid før erkjennelsen var der. 

6 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Spennende smakebit:-))) Ha en fortsatt fin Søndag:-)))

Eva @Utsikt frå Lia sa...

Flott smakebit. Sånne drømmar der ein blir avbrutt før høgdepunktet er alltid irriterande ;-)

SigridfraEnget sa...

Høres slett ikke ille ut...

Anette sa...

Å, så flott smakebit. Denne boken må jeg sjekke ut nærmere :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Takk for fin fin smakebit! Har også lyst å lese denne boka:)

Ha en riktig god Søndag!:)

Siljeblomst sa...

Fin smakebit, kjenner meg igjen med slike drømmer, ja :-)

God søndagskveld!