Søk i denne bloggen

søndag 15. april 2012

En smakebit på en søndag - De siste seks av Pittacus Lore


Utfordringen En smakebit på en søndag er arrangert av bokbloggeren Mari - Flukten fra virkeligheten. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende) fra boken du leser nå. Deretter linker man tilbake til Mari - Flukten fra virkeligheten. Dagens smakebiter kan du finne her.

Min smakebit kommer fra boken De siste seks av Pittacus Lore. Jeg leser den i forbindelse med Bokbloggturneen og skal blogge om boka den 11 mai. Den er forøvrig oppfølgeren til Jeg er Nummer fire og den likte jeg kjempegodt. Denne boka er like god og spennende:).

Smakebiten er fra side 24.


Kilde: http://bokelskere.no/bok/de-siste-seks/325461/
En lav hvisking finner meg. Stemmen er kald. Jeg kan visst ikke røre meg, men lytter oppmerksomt. Jeg sover ikke lenger, men jeg er ikke våken heller. Jeg er lammet, og og etter hvert som hviskingen tiltar, blir blikket mitt rykket bort gjennom det ugjennomtrengelige mørket i motellrommet mitt. 

6 kommentarer:

Gråbekka`s Blogger sa...

Takk for litt skummel smakebit:) Blir spennende å lese anmeldelsen:)Ha en fin søndag:)

Siljeblomst sa...

Spennende og litt nifs smakebit :-)

Mari sa...

Spennende. Denne serien er jeg veldig nysgjerrig på, Askeladden. Gleder meg til å finne ut av hva du syntes om boken i mai:)

Beathesbokhylle sa...

Spennende smakebit:-) Ser frem til å høre hva du syntes om den. Ha en fin dag:-)

astridterese sa...

En spennende smakebit. Ser frem til å lese hva du skriver om boken!

astridterese sa...

En spennende smakebit! Jeg ser frem til å lese hva du synes om den når du er ferdig :-)