Søk i denne bloggen

søndag 22. april 2012

En smakebit på en søndag - Leo og Mei av Synne Lea


Denne utfordringen er det bokbloggeren Mari - Flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende) fra boken du leser nå. Deretter linker du innlegget tilbake til henne.Da kan vi se på hverandres smakebit. Se smakebiter fra andre søndager her og dagens smakebiter her.

Min smakebit er fra boka Leo og Mei av Synne Lea. Denne leser jeg også i forbindelse med bokbloggturneen og skal blogge om den 1 mai. Ei fin bok selv om den ikke når de store høydene. Noe av det jeg liker best er det usagte og det som ligger mellom linjene. Har ikke kommet så veldig langt i boka. Men språket er lett så det går fort unna når man setter seg ned med den. Ellers må jeg tilføye at jeg elsker forsida<3

Dagens smakebit er hentet fra side 18.
Kilde:http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6581384&rom=MP

Når Leo smiler, ser han på meg, lenge,lenger enn noen annen. Som om han børster blader vekk fra ansiktet mitt og leter etter noe som skinner under dem. Jeg vil spørre om han finner noe, men gjør det ikke. Jeg har funnet en oppoverbakke til deg, sier han. - Du skal få den i morgen. Jeg har spart den, til bursdagen din.

12 kommentarer:

Elin sa...

Fin smakebit.

Beathesbokhylle sa...

Tusen takk for smakebiten:-) denne boken har jeg notert meg. Ha en fin dag:-)

Anette sa...

Åh, så fin smakebit :) SV: Ja, jeg liker boken veldig godt foreløpig, men ting kan jo skje underveis selvfølgelig ;)

Mari sa...

For en fin og mystisk smakebit :)

SigridfraEnget sa...

Sjarmerende... Går det an å si det om en sånn smakebit?

Berit sa...

Ungdomsbok? Enig med deg; flott framside. Nyt dagen :o)

astridterese sa...

Helt enig i at det var et flott cover. Men også en fin smakebit; Det er ikke mange som tar seg tid til å se en på den måten.

astridterese sa...

Helt enig i at det var et fint cover! Men også en fin smakebit; det er ikke mange som tar seg tid til å se en på den måten!

Melusine sa...

Fint omslag og smakebit :)

Siljeblomst sa...

Kjempefin smakebit! Og jeg er helt enig, omslaget er flott.

Nina C. sa...

Takk for smakebiten:)
SV;Så bra å høre at "La meg synge deg stille sange" er flott:) Skal få lest den også! hørt mye bra om den! Håper du får lest "Din godhet" en dag:)

Gråbekka`s Blogger sa...

Takk for smakebiten:) Gleder meg til å lese boken selv:) Den har en nydelig forside. Har studert den nøye:)Ha en fin uke!:)