Søk i denne bloggen

søndag 1. april 2012

En smakebit på en søndag - Perla av Caroline De Roberts


Utfordringen En smakebit på søndag er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende) fra boken du leser og deretter linker man tilbake blogginnlegget sitt tilbake til henne. Se mer av dagens smakebiter her.

Dagens smakebit er fra boken Perla av Carolina De Roberts. Tordagens boktema var min påskelektyre. Der fortalt jeg at Perla er førstepriotert. Jeg er akkurat så vidt begynt på den og er kommet til kapittel 2. Språket er særegent og vakkert. Men alikevel litt vanskelig. Historien ellers er ganske spennende.

Smakebiten er fra side 20.


Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6600492&rom=MP
Vanligvis løp jeg opp disse trappene uten å ense alle kroppene rundt meg mens tankene kretset om en vennines kjærlighetsproblemer eller en forestående eksamen, men i dag følte jeg nærværet deres intenst, følte den tunge fremdriften og de lukkede sinnene da de tømte seg fra stasjonen ut i dagens klare lys. 

7 kommentarer:

Gråbekka`s Blogger sa...

Takk for fin smakebit:) Har også boken liggende, gleder meg til å lese den:)Kos deg med boken og ha en riktig fin påske:)

Bokelskerinnen sa...

Er spent på hva du synes om boken når du er ferdig. Er enig i det du skriver om språket. Håper du får en super påske :)

astridterese sa...

En fin smakebit! Dette er en bok jeg har lyst til å lese, jeg håper du liker den og skriver noen ord om den etterpå.
Ha en riktig fin påske!

siljeblomst sa...

Dette var en fin smakebit!

Ønsker deg en flott påske :-)

Nina C. sa...

Fin smakebit:) Ha en fin palmesøndag!

Beathesbokhylle sa...

Fin smakebit:-) Jeg har boken liggende og glder meg til å ta fatt på den. Ha en super påske!!

Melusine sa...

Virker som en god bok - leste et sted at den passer godt for de som i utgangspunktet liker forfattere som Isabel Allende og Gabriel Garcia Marquez. Det gjør jeg, så denne boken skal jeg få med meg :)