Søk i denne bloggen

mandag 2. april 2012

Titanic

13 April kommer den FANTASTISKE HERLIG filmen Titanic på Kino i 3D<3 Alle hjerter gleder  seg, ihvertfall mitt!!!!:D:D:D. Da er det kanskje håp for å få den som dvd også:))))))*HURRA*. Har blogget om filmen før på bloggen min. Men no tenkte jeg å legge ut noen trailere og litt andre ting fra Titanic








Så  over til filmscener



Jeg leita etter klipp fra den vakreste og mest rørende scenen fra Titanic. Men det var umulig.. Men fra 6.10 og utover  er scenene som smelter hjertet mitt totalt..<3 

Så Celine Dion sin VAKRE sang My Heart will going on med klipp fra filmen<3







2 kommentarer:

astridterese sa...

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har sett denne filmen :-O Men kanskje jeg skal benytte sjangsen nå når den kommer på kino på nytt? :-)

Nina C. sa...

Aw,gleder meg mye til å se den neste uke sammen med venninnen min:) frem med kleneexen sier jeg bare:D