Søk i denne bloggen

torsdag 3. mai 2012

Boktema hos Anette: annerledes boktema



Hver torsdag har bloggeren Anettes bokboble utfordringen boktema. Denne torsdagen skiller seg ut i og med at vi kan skrive om hva som helst så lenge det er relatert til bøker. Vanligvis er det et tema om bøker man blogger om. Les mer om dagens boktema her.

Når jeg leste at det var fritt fram for å skrive hva man vil så lenge det var bokrelatert så tenkte jeg yes for da kan jeg anbefale boka jeg leser nå. Så jeg hadde ikke noe problemer å velge ut hva jeg vil skrive om.

Jeg leser for tiden ei bokbloggturne bok som heter De siste seks av Pittacus Lore. Den er oppfølgeren til Jeg er nummer fire. Min omtale av De siste seks kommer på neste fredag.

 Kilde: http://bokelskere.no/bok/de-siste-seks/325461/

Boka De siste seks må være en av årets beste bøker og en ny favoritt..<3 Det er U L I D E L I G  S P E N N I N G  hele tiden…. Man har store problemer med å legge boka i fra seg og man elsker hver minst lille setning <3. Noen ganger puster fienden deg i nakken og kan være rundt nesten gatehjørnet uten at du har noe anelse om det. I neste øyeblikk kan du ikke stole på noen og det er muffins med de fleste og spesielt med de du egentlig skal stole mest på. Hver side er fylt med mye SPENNENDE action som gjør at lesing av hver side går som en lek.

Når det kommer til Fantasy har det alltid vært Harry Potter øverst. Altså ingen over og ingen ved siden. Men denne serien kommer nok ved siden av Harry Potter for min del<3. Den første boka i denne serien var kanonbra og ulidelig spennende også. Men oppfølgeren er hakke bedre.

Så får jeg avslutte dette innlegget med tre ord. Anbefales,anbefales,anbefales!!!!!!!!!<3


8 kommentarer:

Silje sa...

Jeg har den første boken hjemme, men har hørt litt forskjellig om den. Ble veldig giret på å lese den nå:-)

Elin sa...

Jeg har lest denne, leste den også for bokbloggturneen skal også anmelde den. Jeg har litt blandede følelser for den jeg da. Likte den kjempe godt, samtidig som den ikke ble noe stor favoritt:)

Pia sa...

Denne boka gleder jeg meg til å høre mer om - venter spent på bokanmeldelsen din ;)
Ønsker deg en velsignet glad dag!
Pia xx

Mai Lene sa...

Dei bøkene har eg ikkje høyrt om. Takk for eit godt tips og ha ein fin torsdag og ei fin helg. =)

Gråbekka`s Blogger sa...

Hehe, ble helt giret av å lese innlegget ditt:) Godt humør ble jeg og samtidig veldig nyskjerrig på boken. Måtte notere den ned:) Kos deg videre:)

Anja sa...

Jeg er nok litt på samme sted som du når det gjelder denne boken...

Lenes blogg sa...

Må jo bare blir nysgjerrig på denne boka etter denne omtalen :)

SigridfraEnget sa...

Ukjent bøker for meg, men de virker jo spennende da.