Søk i denne bloggen

torsdag 24. mai 2012

Boktema hos Anette: Favorittforfatter på H


Utfordringen boktema er det bloggeren Anettes bokboble som står bak. Det går ut på å skrive et blogg innnlegg om dagens boktema og deretter linker tilbake til henne. Dagens boktema er Min favorittforfatter på H.

Denne var vanskelig og jeg måtte igjennom lister over hva jeg har lest. Min Favorittforfatter på H er Kurt Hanssen. Jeg har lest ei krimbok av han. Men til gjengjeld fikk jeg lyst å lese mer av han og ikke minst mer krim. Jeg glømte å si at boka var Forglemmegei. Jeg har ikke tid til å skrive noe om boka.

Kilde: http://www.gyldendal.no/Forfattere/Hanssen-Kurt

7 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Har ikke hørt om forfatteren før, men jeg fikk lyst til å sjekke ut den boken du nevner. Tusen takk for boktips og ha en strålende ettermiddag:-)

astridterese sa...

Det var en helt ukjent forfatter for meg. Han må jeg slå opp :-)
Ha en riktig fin og solfylt dag!

Gråbekka`s Blogger sa...

Han tror jeg ikke jeg har lest noe av:) Takk for forfattertips:) Ha en flott dag:)

Anette sa...

Spennende med nye boktips, denne forfatteren må jeg sjekke ut :)

Mai Lene sa...

Han har eg ikkje høyrt om faktisk !! Takk for godt tips. =)

Siljeblomst sa...

Jeg har hørt om forfatteren og romanen, men ikke lest den ennå. Skal prøve å få gjort noe med det :-)

Melusine sa...

Ukjent forfatter for meg, men så er ikke krim det jeg vanligvis velger og jeg blir derfor noe kunnskapsløs i denne sjangeren :)