Søk i denne bloggen

søndag 13. mai 2012

En smakebit på søndag - Domino Indigo av Audun Flaaten



Utfordringen En smakebit på søndag er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende) fra boken du leser no. Deretter linker man blogginnlegget sitt tilbake til. Se mer av dagens smakebiter og tidligere smakebiter her.

Dagens smakebit er fra Domino Indigo av Audun Flaaten. Boken har jeg fått som leseeksemplar av Pasadena forlag . Jeg er ikke kommet så veldig langt i den. Men foreløpig har den en stemning som er ganske dyster, mørk og tung. Ellers er det ei boka utenfor mi comfor sone. Men jeg opplever stadig at de bøkene (en del av de) som er utenfor comfor sone er faktisk veldig bra. Det tror jeg denne blir.

Dagens smakebit er fra side 25.

Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6490004&rom=MP
 

Han følte seg som et barn som er på sirkus for første gang. Alt var likesom nytt. Gjennom bussvinduet stirret han på trær, biler,hus som om de var gjenstander som han aldri før hadde sett. Det var som om hele livet skulle læres på nytt. Tolv år uskyldig i fengsel…




4 kommentarer:

Tone sa...

Spennende smakebit, dette er en bok jeg også kunne ha tenkt meg å lese. Har hørt om den såvidt tidligere, men har glemt den igjen i ettertid. Nå skal jeg notere ned navnet. :)

Siljeblomst sa...

Nå lurer jeg veldig på hva som skjer videre! Takk for smakebiten :-)

Ithil sa...

Interessant smakebit, som ga meg lyst til å lese mer. Det må være spesielt for noen å slippe ut i samfunnet etter flere år bak muren. Minner meg om saken med Fritz Moen, som satt i fengsel i flere år for to drap han ikke begikk.

Gråbekka`s Blogger sa...

Super god smakebit, ble veldig nyskjerrig på boken:) Håper å lese omtale om denne:) Ha en flott søndagskveld:)