Søk i denne bloggen

mandag 7. mai 2012

Noen spørsmål...



Jeg digger å svare på slike lister:). Jeg fant den i min gamle dagbok. Jeg har tatt vekk svarene og skrevet inn nye svar. No har jeg ikke svart på denne lista i samme øyeblikk som denne publisert. Så derfor stemmer ikke alle svarene helt.f.eks. 8

Telefonlista:

1. Kjenner du nummer 31 i kontaktlisten din?
Ja:)

2. Er nummer 5 en gutt eller jente?
Jente

3. Hva synes du om nummer 30?
Skal jeg være ærlig så synest jeg ikke har noe god kjemi med denne personen.

4. Hva er det beste med nummer 21?
En spennende person som jeg definivt kan prate lenge med...

5. Hva er det verste med nummer 13?
Ikke noe som jeg vet...

6. Si noen ord om nr. 15:?
Det første jeg tenkte når jeg møtte denne personen var at dette måtte være verdens kjedligst person. Men når jeg først ble kjent med denne personen fant jeg ut at dette var et menneske med hjerte av gull og full av omsorg som man kan prate mye om med. Dette er en person som jeg tenker ofte på innimellom og som jeg bryr meg masse om. Men også en person som jeg savner veldig og som jeg er veldig glad i den i dag...

7. Hvilket ord beskriver nummer 1?
Bra

8. Har du møtt nr 14 i dag?
nei

9. Hvordan kjenner du nummer 12?
Ho er inngift i  slekta og er i slekta mi. Ikke ut av den aller nærmeste. Men har betydd mye for min mors familie og spesielt Mamma:)

10. Er nummer 11 søt?
Jada


11. Hva vil du ha som nummer 37 har?
Jeg vet noe denne personen har som jeg IKKE vil ha…

12. Hva husker du best om nummer 53?
Her går jeg for Juks. Jeg vil heller gå for 54. Det jeg husker best er alle de gode samtalene. En fantastisk person som jeg savner<3

13. Har du kysset nummer 7?
Nei, æsj

14. Bruker du å være med nummer 19?
Nei.

15. Liker du nummer 25?
Jepp, men bare på en vennskapelig måte.

16. Er nummer 20 din bestevenn?
Nei, men en venn
J

17. Er nummer 18 en søtnos?
ja=)

18. Elsker du nummer 16?
Nei, men en person jeg er glad i
J

19. Er nummer 12 best?
Noop

20. Var du med nummer 22 idag?
Nei. Men det er altfor lenge siden jeg har sett denne personen
L

21. Går nummer 5 i samma klasse som du?
Nei

1 kommentar:

astridterese sa...

En morsom liste :-) Jeg er på jobb nå men tror jeg må ta en titt i adresseboken min når jeg kommer hjem bare for å se hvilket spørsmål som treffer hvilken person :-D