Søk i denne bloggen

tirsdag 26. juni 2012

Boken på vent - Reisen hjem av Lori Lansens

Denne utfordringen er det bokbloggeren Beathes bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive om en bok du har på vent og som du vil lese. Les hva hvilken bok Beathe har på vent her . Der kan du også melde deg på denne utfordringen.


Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5620113&rom=MP

Lori Lansens har utgitt tre bøker på norsk. Jeg er ikke fristet til å lese to av dem, mens boka i midten sikler jeg etter<3. Grunnen til at jeg sikler etter denne boken er at den handler om en spesielle og dyp relasjon<3. Sånt elsker man og slike bøker "skriker" til meg<3. Hvordan jeg har klart å ha den i bokhylla i 1 år uten å lese den er et mysterium...

3 kommentarer:

Lenes blogg sa...

Denne har jeg veldig lyst å lese. Må enten få kjøpt den snart eller låne den på biblioteket

Beathesbokhylle sa...

Denne hadde jeg lenge på ønskelisten, den er omsider kjøpt inn...men ikke lest enda, gleder meg til å ta fatt på den.

Melusine sa...

Noen ganger blir bøker bortglemt :)
Den du nevner kan jeg godt tenke meg å lese!