Søk i denne bloggen

torsdag 7. juni 2012

Boktema på Torsdag: Favorittforfatter på I



Utfordringen Boktema er der bloggeren Anettes bokboble som står bak og det er storsett hver torsdag. Boktema går ut på å skrive et blogginnlegg om dagens boktema og deretter linker man tilbake til Anettes bokboble. Dagens boktema er Min favorittforfatter på I
 .
 Kilde: 
http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.aspx?f=9765

I dag går jeg også for en krim forfatter. Men han her er litt mer kjent. Forfatter jeg snakker om er Arnaldur Indridason. Jeg har lest bare hans første bok Myren. Men jeg skal definivt lese mer av han senere. Han har sammen med Kurt Hanssen fått meg lyst å lese krim. 

7 kommentarer:

astridterese sa...

Ah, ja han tenkte jeg ikke på :-) På biblioteket blir navnet hans plassert på A (fordi det er et islandsk navn) så han stod ikke der jeg lette :-)

Han skriver flotte bøker!

Gråbekka`s Blogger sa...

Takk for forfatter tips, tror ikke jeg har lest noe av denne forfatteren:) Noterer noterer:) Ha en flott dag:)

Beathesbokhylle sa...

Har aldri hørt om forfatteren før, så han var ny for meg!

Elin sa...

Har heller aldri hørt om forfatteren før, men nå leser jeg nesten ikke krim i det hele tatt;) He he:)

Pia sa...

God forfatter - takk for fint innlegg :) Jeg har lest Anger av samme forfatter, som jeg også har skrevet anmeldelse om:
http://piaskulturkrok.blogspot.no/search/label/Arnaldur%20Indri∂ason
Ønsker deg en glad dag!!
Pia xx

Anette sa...

Flott valg! Han er en av husbondens favoritter også :)

Melusine sa...

Jeg har ikke lest noe av Indridason, men hørte at han var Islands mest populære forfatter. Godt tips :)