Søk i denne bloggen

søndag 24. juni 2012

En smakebit på en søndag - Det du ikke ser av Katherine Webb


Utfordringen En smakebit på søndag er det bloggeren Mari - Flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut  på å dele noen ord ( ikke av avslørende) fra boken du leser no. Etterpå linker du innlegget tilbake til henne. Dagens smakebiter finner du her.

Dagens smakebit er fra Det du ikke ser av Katherine Webb. I går 10 minutter før biblioteket stengt såg jeg at jeg hadde fått mld. om at jeg kan låne Katherine Webb sin nye bok Det du ikke ser. Jeg blei sååå irritert for jeg har såååå lyst å lese den og har ventet lengre enn langt for å lese den... Men jeg har leste utdrag fra boka På Gyldendal sine sider. Utdraget er på 26 sider og virker veldig lovende:)). Boka virker mye bedre enn Arven som er forfatterens tidligere roman. Når jeg leste utdraget tenkte jeg at vil lese mer nooo....

Dagens smakebit er fra side 17.


Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6440612&rom=MP
Vent Leah! Vil du ikke engang høre hva vi fant på ham? Jeg skal fortelle deg det - så kan du avgjøre om du vil bli eller ikke. Leah! Han hadde brev - brev som har overlevd 95 år under jorden! Kan du tenke deg det? og det er ikke noen vanlige brev heller ropte Ryan etter henne.

No er det å løpe og lån:)

Så no er det løp og lån:)

10 kommentarer:

astridterese sa...

En spennende smakebit. Den tror jeg at jeg også må lese!
Ha en riktig fin søndag!

Lotten sa...

Känner igen det där. När man ser något på biblioteket och vill låna omedelbart och så är det kö...
Tack för smakbiten!

Mari sa...

Ja, dette pirrer en nysgjerrig sjel! Spesielt siden jeg er så glad i historie og familieskatter :) Gamle brev er så spennende!

Beathesbokhylle sa...

Tusen takk for smakebiten:-) Denne har jeg på vent i hyllen og gleder meg til å ta fatt på den. Ha en fortsatt fin dag:-)

Siljeblomst sa...

Høres spennende ut! Takk for smakebit og tips :-) Ønsker deg en fin søndag.

Monika sa...

Det låter spännande. Och lite mystiskt. Tack för smakbiten!

Elin sa...

Høres spennende ut:)Har aldri lest noe av denne forfatteren, men har veldig lyst:)

Bokofilia sa...

Takk for smakebiten! Kjenner igjen "biblioteksfølelsen". Også typisk er det når boka man har ventet vinter og vår på endelig kommer, ja da har man nettopp lånt med seg en stor bunke andre bøker som også skal leses... Håper du får boka "first thing" på mandag - og god lesing!

Gråbekka`s Blogger sa...

takk for veldig bra smakebit! Har denne i hyllen og gleder meg veldig til å ta fatt på den:) Ha en herlig mandag!:)

SigridfraEnget sa...

Takk for fin smakebit! Denne er nok verdt å lese, tenker jeg.