Søk i denne bloggen

søndag 17. juni 2012

En smakebit på en søndag - Lucinda Riley: Jenta på klippen


Utfordringen En smakebit på søndag er det bokbloggeren Mari - Flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord (ikke for avslørende) fra boken du leser. Etter linker du innlegget ditt videre til henne. Dagens smakebiter kan du se her

Dagens smakebit er fra Jenta på klippen av Lucinda Riley. Har tidligere lest Orkideens hemmelighet og den elsket jeg<3. Denne er så langt varierende, og det vil si fra bra til fantastisk godt. Heldigvis ikke under dårlig. Jeg har også kraftige mistanker om at denne boka vil også ha kjærlighets historie som jeg vil smelte av<3.

Dagens smakebit er fra side 44 selv om jeg er kommet litt lengre i boka.


Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6572716&rom=MP
Hun la hodet i hendene og forsøkte å samle seg. Alexanders ansikt dukket opp på netthinnen. Hun følte seg overveldet og nesten redd fordi en mann hun hadde bare møtt i fem minutter, kunne ha slik virkning på henne. Hun løftet hodet og så utover havet. Havet var imidlertid et uhyre som når som helst kunne våkne til live og i løpet av få minutter skape et fullstendig kaos. Da hun reiste seg for å forsette på hjemveien, lurte hun på om det også kunne sies om mannen hun nettopp hadde møtt. 

14 kommentarer:

Mary-Anne sa...

takk for fin smakebit :)
denne boken står høyt på ønskelisten min og nå gleder eg meg bare enda mer til å kaste meg over den

Monika sa...

Här är ännu en bok som är översatt till norska, men inte svenska. Det finns många sådan tycker jag. Konstigt.

Lotten sa...

Tack för smakbiten. Tips på riktigt bra romantik är alltid intressant.

Beathesbokhylle sa...

Tusen takk for fin smakebit:-) Så fin bloggen din er:-) Denne boken MÅ jeg bare få begynt på, jeg sliter litt med å velge for tiden, det er nok et luksusproblem, men dog. Ha en fortsatt fin dag:-)

Gråbekka`s Blogger sa...

Flott smakebit!Takk for den:) Har denne i hyllen min og jeg gleder meg veldig til å ta fatt på den:)Ha en koselig søndag:)

KindleJoy sa...

Denne står i hylla mi - og på listen over sommerlektyre. Gleder meg :-)

Berit sa...

Fin smakebit, men jeg er så usikker på om dette er selve Boka (med stor "B")Du får gi oss en utførlig omtale når den er ferdiglest- OK?

Nina C. sa...

Fin og bra smakebit:)

Siljeblomst sa...

Takk for fin smakebit :-)

astridterese sa...

Hmm, noen ganger når jeg kommenterer med min Wordpresskonto ser det ut til at kommentaren forsvinner. Så hvis jeg kommenterer to ganger nå får du bare overse det :-D
Jeg ville bare si at jeg tror jeg skal lese denne boken i sommer og at smakebiten din gjorde boken mer interessant. Takk for det og god søndag!

Kristine sa...

Takk for smakebit, denne står langt oppe på "skal-lese" lista mi :-))

Bokofilia sa...

Takk for smakebiten! Ikke umulig at denne blir min ferielektyre i år! Ha en fin dag!

Mari sa...

Jeg har så lyst til å lese Orkideens hemmelighet, kanskje jeg blir fristet til å forsøke meg på denne etterpå?

Melusine sa...

Herlig smakebit! Denne boken kunne jeg godt tenke meg å lese, så jeg skal absolutt sette den på lese-listen :)