Søk i denne bloggen

lørdag 9. juni 2012

Sånn listeting om meg...


Jeg elsker jo å svare på slike lister. Så når jeg oppdaget denne måtte jeg bare slenge meg på. Jeg har tatt vekk seks av spørsmålene for det ble for ubehagelig å svare på.


  1. Har du et mellomnavn? Ja, det har jeg. Jeg har oldemor mi sitt fornavn til mellomnavn. Ho er for øvrig den av oldeforeldrene mine jeg husker best og som har levd lengst. Ho døde når jeg var 13 år. Jeg er glad for at jeg ble kjent med ho og fikk dele fine minner med hoJ
  2. Hvilken tid på døgnet liker du best? Ganske variabelt egentlig. Noen ganger er det fantastisk med tidlig morgener og andre ganger med sene kvelder.
  3. Hvor liker du deg best? Det har jeg ikke tenkt så mye på. Men kanskje verandaen hjemme på øya om sommeren<3
  4. Hva er det første du gjør når du er alene hjemme? Nå bor jeg alene så da blir det ikke noe spesielt. Men hjemme ser jeg kanskje tv serier og filmer som er flaue og se sammen med andre. No høres det ut som jeg ser på ting som ikke er bra. Det stemmer ikke. Ellers bruker jeg å rettskrive blogg innlegg og lignende. Da kan jeg lese gjennom setningene høyt og fikse på dem som jeg ikke er fornøyd.
  5. Har noen av vennene dine sviktet deg før? Sånn langt tilbake. De vennene jeg har no gjør alt anna enn å svikte meg… De bryr seg om meg, støtter, heier, gir råd, lytter og er ALLTID der for meg<3.
  6. Hva er din formening om musikk? Først og fremst er det forskjell mellom lovsang og all annen musikk hos meg. Lovsang er en måte for meg å være nær Gud<3. Det er å ære, takke, tilbede og lovpris han. Noe jeg ALDRI kan gjør NOK!!!. Ellers utfordrer Lovsang, og ikke minst er den til oppmuntring. Når det gjelder annen musikk er jeg ikke bestevenn med Musikk. Men heller en venn. Musikk er fint. Det finnes musikk som får meg til å smile og gråte. Det finnes musikk får meg til å sukke flere ganger og er som balsam for sjelen. Musikk kan være til oppmuntring og trøst. Men jeg klarer å være uten musikk i flere dager. Dessuten er ikke musikk min størst oppmuntring og trøst.
  7. Bryr du deg om hva andre synes om deg? Jeg har lyst å si at jeg driter langt opp i hva andre synes om meg og mene det 100%… Men er det sant? Nei. Jeg bryr meg nok om hva andre mennesker synes om meg. Men mer på et spesifikk plan enn sånn generelt. Jeg bryr meg ikke om en person ikke liker meg hvis vi har dårlig kjemi og lignende. Jeg er mer redd for å ikke bli likt av spesifikk grunner. For eksempel verdier, meninger, tro og lignende. Jeg har verre å takle jeg klarer ikke Rita – Oline for ho har så provoserende meninger.
  8. Høyrehendt eller venstrehendt? Høyrehendt.
  9. Har du gjort noe bra ut av livet ditt? Det har jeg nok. Selv om det er altfor lite etter min mening..
  10. Hvor mange kjæledyr du har hatt? Bare en katt. Savner Prinsen min<3
  11. Hvor var ditt første kyss? Husker ikke. Men mest sannsynlig med nabo gutten som jeg hadde store planer om å gifte meg med som voksen.
  12. Her har jeg tatt vekk spørsmålet
  13. Hva tiltrekkes du av i det motsatte kjønn?  Det er faktisk forskjellig.  Det kan bare være fysisk tiltrekning. Det kan også bare være personlighet og kjemi. Men det kan også være en blanding av personlighet og fysisk tiltrekning.
  14. Er du deg selv mot andre?  Ikke alltid. Men det er faktisk bare med mine aller nærmeste venner og nærmeste familie jeg føler at jeg er 100% meg selv. Det er vel ikke helt bra.
  15. Hva er det koseligste du vet om? Vanskelig spørsmål. Det kommer helt an på mye. For eksempel om sommeren er det koseligste å grille og sole seg.
  16. Hva får deg til å sove? Sånn generelt sett har jeg ingen problemer med å sovne. Jeg sover bedre hvis jeg ikke er i en ekstrem følelse situasjon på godt eller vondt. Jeg sover også bedre hvis jeg vet at det er ikke jeg skal stå opp til neste morra. Dvs. vil være superkrise de luxe hvis du forsover deg. Det er ikke jobb jeg tenker på.
  17. Sang som får deg til å smile? Det er sanger som jeg forbinder med gode minner eller personer som jeg er glad i, men også sanger om livetJ. Men også lovsang som sier noe om hvordan Gud. Hva han er, betyr og har gjort. Sanger som I will always love You, Because you loved me, What a wonderful world, Life is beatiful og Gabriellas sang får meg til å smile. Når det kommer til lovsang er det så mange at det blir vanskelig å velge ut noen.
  18. Sang som får deg til å gråte? Det finnes ingen sanger som får meg til å gråte hver gang jeg hører på dem. Det har mye med humøret og hvordan jeg har det som avgjører om jeg gråter av en sang. For eksempel det finnes sanger som jeg grått så mye av at jeg har snufset. Mens andre ganger har det ikke kommet en eneste tårer (ikke en klump i halsen en gang) av samme sang. Men jeg kan grine av alt fra Jahn Teigen sine ikke triste sanger til R.E.M  sine sanger om å ha det kjipt.
  19. Hva ville du gjort for søskene dine? Alt<3. Jeg vil gå gjennom ild og vann for broren min. Jeg vil beskytte han fra alt vondt.
  20. Liker du utseendet ditt? Har et helt greit forhold til ansiktet mitt. Forguder det ikke og fordømmer det heller ikke.
  21. Hva har du gjort som du angrer på? Feile valg og ting som jeg ikke burde ha gjort. Men det er vel også et valg. Men hvis jeg hadde hørt litt mer på andre så hadde jeg ikke gjort alt. Så jeg har bestemt meg for å involvere andre mer i mine valg. Når det er sagt så liker jeg utsagnet Det er bedre å angre på noe man har gjort enn det man ikke har gjort=).
  22. Hvor mange puter har du i senga? Bare en. Det er hodeputa mi.
  23. Hva er din favoritt tv serie? Akkurat no ser jeg faktisk på ingen serier utenom Private Practice. Så da går jeg for en gamle favoritter, Vestavind og I`ll fly away. Håååååååååååååååper Nrk sender disse seriene i reprise igjen!!!!!!!!!!
  24. Hva gjør du før du sovner? Alt fra å lese til å tenkeJ
  25. Hvor føler du deg hjemme? Hjemme på øya, i Tromsø, Hos Farmor og Farfar, henging med folk jeg trives med og holde på med ting jeg liker<3
  26. Jeg har tatt vekk spørsmålet
  27. Jeg har tatt vekk spørsmålet
  28. Hvordan ser rommet ditt ut? Rotete og overfylt.
  29. Hva er dine største interesser? Akkurat no er det litteratur og film. Men det finnes ting som jeg er mer interessert i og som <3 mitt brenner for skikkelig!!!. Men som jeg bruker altfor lite tid på. På mange måter føles det ut som å fortrenge seg selv litt.
  30. Hva er typisk – din – Humor? Sarkistisk (for mye i følge moderen), så teit at det blir dumt humor, fysisk humor. Jeg har ikke tenkt så mye over hva som er typisk min humor.
  31. Jeg har tatt vekk spørsmålet.
  32. Hva gjør du når du har kjærlighetssorg? Jeg gjør det jeg bruker å gjøre når jeg er i en dårlig periode. Jeg blir likegyldig til alt, gråter litt, trøstespiser og leser/ ser film og bøker med en ikke lykkelig slutt.  Jeg er ekstra opptatt av det som er bra i livet og ikke minst de jeg er glad i. Når jeg har det kjipt har jeg en tendens til å sende mld. Til de jeg er kjempeglad i for å fortelle hvor glad jeg er i dem og hvor mye de betyr for meg. Det gjør jeg også i gode perioder. Men jeg blir ekstra oppmerksom på det når jeg har det kjipt. No er jeg nok mer sårbar enn gjennomsnittet. Så jeg reagerer nok både sterkere og mer. Men jeg har jobba med sårbarheten og er ikke så sårbar som jeg var før. Så vil jeg tilføye på slutten at jeg ser på lette filmer og leser lette bøker også når jeg ikke er i en dårlig periode. De kan være uten lykkelig slutt.
  33. Hva er din yndlingssmak? Godt spørsmål. Jeg er nemlig ikke sikker.
  34. Hvor ofte dusjer du? Storsett annenhver dag. Men noen ganger blir det mer.
  35. Mange eller få venner? Få vennerJ. De vennane jeg har er jeg superduperglad i og de betyr masse masse for meg<3. Grunnen til at jeg har få venner har vel mest med personlighet og noen andre ting til. Men er åpen for nye vennerJ. Moderen kjefter på meg for jeg slipper altfor lite folk inn på meg..
  36. Jeg har tatt vekk spørsmålet
  37. Liker du å gå i bikini/badebukse?  Når det er vær for det. Men det er ikke sånn at jeg elsker bikini og det først jeg gjør er å ta på meg bikini når det er knallvær.
  38. Hva er den mest spilte sangen på Pcen atm? Ikke sikker. Men er ganske sikker på at Impuls cden og Hver gang vi møtes cden er de cdene jeg spiller mest.
  39. Jeg har tatt vekk spørsmålet.
  40. Jeg har tatt vekk spørsmålet.
  41. Føler du deg populær? Absolutt ikke.
  42. Føler du deg som en taper? Av og til føles det ut som jeg er det når absolutt alt (nesten alt) går rett vest. Men jeg er ikke noen taper.Sånn innerste inne vet jeg det:)
  43. Hvordan Parfyme bruker du? Bruker ikke parfyme til vanlig. Når jeg bruker det så har jeg ikke noen faste parfymer heller.
  44. Har du mange søsken? Jeg har en lillebror og han er noe av det kjæreste jeg har<3<3

Ingen kommentarer: