Søk i denne bloggen

søndag 10. juni 2012

Smakebit på søndag - Uglies av Scott Westerfield



Utfordringen En smakebit på en søndag er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende) fra boken du leser no. Deretter linker du tilbake til henne. Se tidligere og dagens smakebiter her .

Dagens smakebit kommer fra Uglies av Scott Westerfeld. I begynnelsen av boka slet jeg med den.dvs. den ga meg ingenting og var kjedlig. Jeg skjønte ikke hvorfor den var så populær og tenkte at dette blir boka alle elsker utenom meg. Men heldigvis tok boka seg opp og på nåværende tidspunkt elsker jeg den<3.

Jeg er kommet til side 130. Men vil allikevel dele noen ord fra side 82.

Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5840592&rom=MP

Vi trenger ikke å se ut som alle andre, Tally, eller oppføre oss som alle andre. Vi har et valg. Vi kan bli akkurat det vi vil.



12 kommentarer:

Julie sa...

Denne har jeg stående i hylla. Skal lese den på et eller annet tidspunkt. Takk for smakebiten. :)

astridterese sa...

Så bra smakebit! Denne boken har jeg tenkt på om jeg skal lese, og når du sier du virkelig elsker den skal jeg hvert fall flytte den over til skal lese listen :-)
Ha en riktig fin søndag!

Beathesbokhylle sa...

Tusen takk for smakebiten:-) har ikke lest denne boken, men tror jeg skal notere meg den. Ha en fin Søndag.-)

Gråbekka`s Blogger sa...

tror jeg skal plukke med meg denne neste gang jeg er på biblioteket:) Takk for tips og smakebit:) Ha en herlig søndag!:)

Elin sa...

Denne har jeg lenge tenkt at jeg skulle lese, men har ikke blitt noe av enda. Den er på ønskelista mi:)

Siljeblomst sa...

Flott smakebit! Jeg liker dystopier, så denne har jeg på ønskelista mi :-)

God søndag!

Lotten sa...

Okänd bok för mig. Det var en bra smakbit! Lockande.

Bokelskerinnen sa...

Likte denne veldig godt, men har hørt blandede ting om den fra andre.

Pia sa...

Takk for fin smakebit og god påminneslse om noe veldig viktig!!!
Ønkser deg en fortsatt glad søndag!!!
Pia xx

Kake sa...

Åh, jeg har hørt mye om denne boken, tror jeg virkelig må lese den nå! :) Takk for en fin smakebit!

SigridfraEnget sa...

Denne har jeg ikke lest. Takk for tipset!!

Mari sa...

Jeg likte denne boken veldig godt og syntes budskapet er veldig viktig! Spesielt for unge mennesker som vokser opp i et samfunn hvor de fleste streber etter de samme idealene og mange faktisk har mulighet til å endre eget utseende for å bli så like som mulig til det som tilsynelatende er perfekt.

Tusen takk for smakebiten :)