Søk i denne bloggen

onsdag 25. juli 2012

Bøker jeg ønsker å lese i løpet av 2012

Denne lista er skrevet allerede i påska. Det er en blanding av bøker "alle" har lest utenom meg og bøker som jeg vil lese av hele mitt hjerte. Men akkurat no ser litt mørkt på denne listen. Jeg har flere påbegynt bøker jeg vil lese ut og har leseeksemplar fra forlag som jeg skal lese. Ikke nok med det så er jeg med i bokbloggturneen og har bøker på bibliotek på venteliste. Tanken på alt dette gjør meg stressa... Det finnes ikke bare tidsklemma, det finnes også leseklemma. Jeg må nok minne meg selv på at det er LESEGLEDEN som er VIKTIGST!!!

Blomstenes hemmelige språk av Vanessa Diffenbaugh
Snøbarnet av Eowyn Ivey
Midt imellom av Jean Kwok
Reisen hjem  av Lori Lansens
Meg eier ingen  av Åsa Linderborg
Tyskerjentene: Historiene vi aldri ble fortalt av Helle Aarnes
Din Godhet av Linda Olsson
Taushetens konsekvenser av Linda Olsson
Maria,Maria  av Anne Karin Elstad
Av en annen Verden  av Kari Fredrikke Brænne
Ceecee Honeycutts reddende engler av Beth Hoffman
Fjorden av Lars Ove Seljestad
Ta vare på Mamma  av Kyong-Sook Shin
Alltid Alice av Lisa Genova



1 kommentar:

Silje sa...

Alltid Alice er en av mine favoritter, veldig veldig bra bok. Jeg kjenner meg igjen i den stressede følelsen av alle bøkene du bør lese. Selv om leselisten er lang nok, så klarer jeg ikke å la vær å melde meg på bokbloggturneen og andre mer eller mindre forpliktende opplegg:-) Luksusproblem kalles det vel:-)