Søk i denne bloggen

tirsdag 3. juli 2012

Boken på Vent - Arsenikktårnet av Anne B. Ragde

Utfordringen boken på vent er det bloggeren Beathes bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive noen ord om en bok som du har lyst å lese og som du har på vent enten kortere eller lengre tid. Les mer om utfordringen her.


Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=118121&rom=MP

Jeg er hjemme på ferie. Jeg har også ulest bøker hjemme også. Så jeg fant ut å velge ut en av de uleste bøkene hjemme. Boken jeg har på vent er Arsenikktårnet av Anne B. Ragde. Jeg har lest Neshov triologien samt Jeg skal gjøre deg så lykkelig. Jeg elsket bøkene og er stor fan av Anne B. Ragde<3. Jeg tenker ofte no må jeg lese noe mer av henne når jeg begynner å få  Anne B. Ragde absistenenser. Arsenikktårnet er en av de som står høyest på lista over bøkene jeg vil lese av Anne B. Ragde. 

5 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Så koselig at du er med:-) Jeg begynte på denne men har ikke fullført den enda,denne boken skal visst være basert på Anne B Ragdes familie etter hva jeg har skjønt. Jeg skal sette meg som mål og få lest den ferdig en gang. Jeg likte også Neshov triologien veldig godt:-)

Tone sa...

Jøss, nytt design her også, jo! Artig. Fine, lyse farger som får meg i sommerstemning i alle fall. :)

Jeg har lest Arsenikktårnet, men har ennå den siste boka i trilogien til Ragde stående ulest i bokhylla. Jeg leste de to første for mange år siden, men så ble det aldri til at jeg fikk somlet meg til å lese den siste... Merkelig. Jaja, det blir vel en gang det også. ;)

Melusine sa...

Da jeg leste Berlinerpoplene var det som om jeg var tilstede og formelig luktet forfall og skit, veldig gode beskrivelser! Men etterhvert falt jeg av lasset og har ikke lest den siste i Neshov trilogien ennå - kanskje jeg får sette den på vent :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Anne B. Ragde liker jeg også veldig godt, men denne har jeg ikke lest tidligere:)Neshov trilogien, likte jeg også veldig godt:) Ha en herlig dag videre!:)

Lenes blogg sa...

Ikke lest noen av hennes bøker, men har vært inne på tanken mange ganger