Søk i denne bloggen

tirsdag 24. juli 2012

Boken på vent - Blomstenes hemmelige språk av Vanessa Diffenbaugh

Denne utfordringen er det bloggeren Beathes bokhylle som står bak. Det går ut på å fortelle om en bok eller en serie du har på vent i bokhylla. Men som det er meninga at du skal lese og som du gleder deg til å lese. For å melde deg på utfordringen og se hva bøker andre har på vent her.


Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6556263&rom=MP

Boken jeg har på vent i dag er Blomstenes hemmelig språk av Vanessa Diffenbaugh. Det føles som jeg er den eneste som ikke har lest den. Derfor føler jeg meg litt program forpliktet å lese den. Men mest av alt vil jeg lese den for de jeg vil det selv og synest den høres spennende ut. Det finnes andre gode grunner til å lese boka. .f.eks. gode omtaler og vakker forside.

2 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Denne boken kan du virkelig glede deg til å lese og jeg gleder meg til å høre hva du syntes om den. Ønsker deg en fin kveld:-)

Lenes blogg sa...

Jeg har heller ikke lest den, men har planer om det