Søk i denne bloggen

tirsdag 31. juli 2012

Boken på vent - Ceecee Honeycutts reddende engler av Beth Hoffman


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes bokhylle som står bak. Det går ut på å fortelle om en bok eller en serie du har på vent i bokhylla. Men som det er meninga at du skal lese og som du gleder deg til å lese. For å melde deg på utfordringen og se hva bøker andre har på vent  så gå inn på denne linken her.


Kilde: http://bokelskere.no/bok/ceecee-honeycutts-reddende-engler/303009/

Boka jeg har valgt ut i dag er Ceecee Honeycutts reddende engler av Beth Hoffman. Ei bok som jeg har kjøpt på salg på cdon og som jeg ikke har somlet meg til å lese. Men jeg har dødslyst til å lese boka<3. I utgangspunktet virket ikke boka interessant. Men når jeg fant ut at boka handler om relasjoner kom den høyt opp på leselista.

4 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Flott valg:-) Denne har jeg også på min TBR list og der har den vært en god stund.Liker omslaget så godt også og historien virker veldig bra. Ha en fin Tirsdag:-)

Anette sa...

Har bare lest gode anmeldelser av denne, så jeg tror nok du får en flott leseopplevelse :)

Lenes blogg sa...

Denne har jeg lest i ferien. Likte den kjempe godt

Berit sa...

Jeg har ikke lest denne, men har lest en del omtaler av den. Noen elsker den, mens andre er mindre begeistra- og slik må det vel oftest være? Håper du liker den- og framsida er uansett skikkelig fin, syns nå jeg :o)