Søk i denne bloggen

tirsdag 10. juli 2012

Boken på vent - Stieg Larsson triologien

Denne utfordringen er det bloggeren Beathes bokhylle som står bak. Det handler om å skrive et innlegg om en bok eller en serie som du har på vent. Men som du har lyst å lese og det er meningen at du skal lese. Du kan også delta på denne utfordringen ved å skrive et blogginnlegg og linke det tilbake her. Da kan du se andre som har deltatt på utfordringen.

Denne gangen blir det også bøker fra barndomshjemmet som ligger på vent. I dag blir det en triologi og det er Stig Larsson Triologien. Jeg vil lese denne triologien for den er skrytt opp i himmelen med noen få unntak. Men den er sendt hjem for Krim er ikke den sjangeren jeg leser aller mest. Jeg synest de fleste krim bøker har en kjedlig bakside tekst inkludert disse bøkene. Men erfaring sier jo krim bøker ikke er så kjedlige. De få som jeg har lest da. Så en vakker dag skal jeg lese triologien:)

Bildene er kopiert fra Bokkilden.






4 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Denne serien har jeg også på vent, kjøpte den for mage år siden og de er fremdeles ulest. Har sett filmene og de liker jeg veldig godt og ofte er jo bøkene bedre enn filmene så det lover jo godt. Kanskje de av oss som har disse uleste skulle hatt en slags samlesing en eller annen gang, kunne det vært noe mon tro?

KindleJoy sa...

Gled deg :-)

Lenes blogg sa...

Disse har jeg og på vent. Hatt dem en stund. Sett den første filmen, det er alt

Melusine sa...

Jeg leser heller ikke mye krim, men disse har jeg hatt lyst til å lese siden jeg så filmene :)