Søk i denne bloggen

søndag 15. juli 2012

En smakebit på en søndag - Det beste av meg av Nicholas Sparks


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende) om boken du leser nå. Deretter linker man tilbake til henne og vi kan se på hverandres smakebiter. Se dagens smakebiter her.

Jeg er ferdig med Katherine Webb sin bok og den tok seg opp på slutten. Men helhetsinntrykket var nok haltende fordi den ble ikke skikkelig bra og spennende før på slutten. Jeg er begynt på ei ny bok. Så dagens smakebit er fra Det beste av meg av Nicholas Sparks. Jeg har sett flere filmer av bøkene hans og elsket dem<3. Men har bare lest en bok av han og så er jeg begynt på denne. Jeg synest boka er helt grei. Men foreløpig ikke smeltende, rørende eller fantastisk bra. Men er jo ikke kommet så langt i boka og er heller ikke begynt på selve hoved handlinga. 

Dagens smakebit kommer fra side 35 


Kilde: http://bokelskere.no/bok/det-beste-av-meg/333639/
Alle ønsket å tro at endeløs kjærlighet var mulig. Som 18 åring hadde hun selv trodd det. Nå visste hun at kjærlighet var en sann røre, akkurat som livet selv. Den tok vendinger som folk verken forutse eller forstå, og etterlot seg et langt kjølevann av savn. Og nesten alltid førte dette savnet til hva om  spørsmål som aldri lot seg besvare. 

10 kommentarer:

Bokelskerinnen sa...

Jeg har flere ganger tenkt at jeg har lyst til å lese noen bøker av Nicholas Sparks. Eier filmen The Notebook, og strigråter hver gang jeg ser den.

Melusine sa...

The Notebook har jeg så lyst til å se! Det skal jeg sannelig gjøre noe med etter ferien.
Ellers har jeg ikke lest noen av bøkene av Sparks, så takk for denne smakebiten :)

dez sa...

Har akkurat lånt "Tre uker med min bror" etter fin bloggomtale av boken, og nå ser jeg at jeg må sjekke ut denne forfatteren nærmere - takk for fin smakebit : )

Riktig god søndag!

Monika sa...

Jag har inte läst något av Sparks, men filmerna som bygger på hans böcker är ju ljuvliga. Kanske borde man läsa något också.

Lotten sa...

Sparks tillhör min mans favoriter så jag borde verkligen läsa någon av honom. Filmerna är ju fina. Tack för smakbiten!

Siljeblomst sa...

Tusen takk for smakebiten :-) Jeg har ikke lest noe av Sparks, forløpig, men kanskje en gang ;-)

Gråbekka sa...

Takk for flott smakebit!:)The Notebook, den er lenge siden jeg har sett...tror jeg har den liggende et sted:) Skal finnes ut av:) Kos deg videre med boken, håper den tar seg opp:)

Beathesbokhylle sa...

Tusen takk for smakebiten:-) Har ikke lest noen bøker av forfatteren enda, men sett flere filmer basert på bøkene hans: The Notebook,the last song and Dear John,veldig gode filmer alle sammen. Ha en fin Søndag videre:-)

Linda sa...

Herlig smakebit! Jeg har lest alle bøkene pr dags dato og gleder meg alltid til han gir ut nye:) Ha en nydelig kveld!

SigridfraEnget sa...

En fin smakebit!