Søk i denne bloggen

søndag 22. juli 2012

En smakebit på en søndag - Løgnens pris av Anne Lise Boge


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - Flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende) fra boken du leser nå. Deretter linker man tilbake til henne og vi kan lese hverandre sine smakebiter. Se dagens smakebiter her.

Dagens smakebit er fra boken Løgnens pris av Anne Lise Boge som er bok nr. 18 i serien. Jeg fikk den i ettermiddag og vanligvis bruker jeg å være ferdig med den om kvelden. Men siden det er ferie så går det litt saktere og har ca. 100 sider igjen. Jeg blir nok til å lese boka ferdig i natt. Foreløpig er den god, trist og spennende... Men kanskje aller mest overraskende på en måte du ikke trodde og den stiller nye spørsmål som du ikke har så tenkt mye over. Jeg har enda mer spenning i vente for jeg er ikke kommet enda til det forsiden viser. Jeg elsker denne serien av hele mitt hjerte ( noe som den faste leser sikkert har fått med seg) og anbefaler den helhjertet videre<3


Dagens smakebit er ikke fra der jeg har kommet. Men heller fra side 32 og 33.

Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=7543075&rom=MP

Å, du Oda, du Oda, snøftet Oline  og dro ermet under nesen. Skal tru ka det blir av deg,rare lille ungen. For noken vanleg unge er du i alle fall ikkje. Ka er e da? spurte Oda og danderte de slappe hvitveisene i norgesglasset som Oline hadde fylt med vann og satt på disken. E trur du er ein litin engel , sa Oline og kikket på henne. Det er e faktisk overbevist om at du er.

9 kommentarer:

Mari sa...

Oda høres unektelig ut som et spesielt barn. Kos deg videre med både boken og serien, Askeladden :)

Riktig god søndag til deg og ta vare på deg selv og familien på denne søndagen som er litt spesiell for oss alle.

Anette sa...

Nydelig smakebit :)

Monika sa...

Vilket härligt omslag :) Jag får på något sätt känslan av "gammalt".

Beathesbokhylle sa...

Tusen takk for smakebiten:-) Høres ut som en fin serie. Ha en fin Søndag

Julie sa...

Det var et dramatisk omslag! Takk for smakebiten, og ha en fin søndag videre. :)

Lotten sa...

Bok nr 18 - vilken serie! Tack för smakbiten.

Gråbekka`s Blogger sa...

Takk for smakebiten:) Måtte notere meg ned serien siden du liker den så godt:)Ønsker deg en god søndag:)

Marika sa...

Jag har fortfarande Arvesynd kvar att läsa, men det här är kanske något att läsa efter den. Den verkar populär.

SigridfraEnget sa...

Boge er underholdende lesning. Tror svigermor har disse bøkene. Kanskje jeg må låne dem.