Søk i denne bloggen

tirsdag 28. august 2012

Boken på vent - Serien om Avdeling Q av Jussi Adler Olsen

Denne utfordringen er det bloggeren Beathes bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et innlegg om en bok eller en serie som du har på vent.Selv om det er en bok eller bøker det er meninga du skal lese og som du gleder deg til å lese.For å melde deg på og for å se hvilke bøker andre har på vent så se her.


Jeg er ikke en stor krim leser. Det er nok mange grunner til det. Men en av dem er at jeg synest krim bøker ikke har spennende bakside tekster. Men bøkene til Jussi Adler - Olsen er en av få som har spennende bakside tekster. Dessuten er det mange som har skrytt bøkene hans opp i himmelen. Det er enda en god grunn til å lese bøkene hans. Jeg gleder meg til den dagen jeg tar bøkene fram for å få lest det. De tre først står og samler støv i bokhylla foreløpig.

Bildene er kopiert fra  Bokkilden.












4 kommentarer:

Lenes blogg sa...

Jeg leste mye krim før, men ikke lest disse.
Ha en fin tirsdag!

Beathesbokhylle sa...

Flott innlegg! Disse har jeg også på vent og har hatt det en god stund og jeg i likhet med deg gleder meg til det blir disse sin tur til å bli lest.
Ha en fin Tirsdag:-)

Gråbekka`s Blogger sa...

Hele tre spennende bøker på vent:) Ikke værst det:) Tror også du har noe godt i vente med disse bøkene, virker veldig spennende:) Har ikke lest de selv, men gleder meg til å ta kast på dem en dag:) Ha en flott dag!:)

astridterese sa...

Jeg synes bøkene til Jussi Adler-Olsen er fine :-) Selv om jeg sliter litt med å få tak på alle som jobber i avdeling Q. Men mordgåtene er spennende lesning :-)