Søk i denne bloggen

tirsdag 14. august 2012

Boken på vent - Taushetens konsekvenser og Din Godhet av Linda Olsson


Denne utfordringen er det bokbloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive blogginnlegg om en bok eller en serie som du har på vent. Men som det er meninga at du skal lese og som du gleder deg til å lese. For å melde deg på og for å se hvilke bøker andre på vent så titt her.

Noen ganger tør man nesten ikke innrømme hvilke bøker man ikke har lest og som har samlet støv altfor lenge i bokhylla:/. Det er nesten som jeg må mote meg opp til å si at jeg har både Taushetens konsekvenser og Din Godhet av Linda Olsson  ulest i bokhylla. Grunnen til at det er en vanskelig innrømmelse har med at jeg NIELSKER La meg synge deg stille sanger av samme forfatter<3. Den er for meg verdens vakreste skjønnlitterære bok<3.

Kilde:
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6576933


Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4210019&rom=MP

4 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

La meg synge deg stille sanger er en helt herlig bok og det samme kan jeg si om Din godhet, gled deg til du skal lese den! Taushetens konsekvenser begynte jeg på, men den fanget meg ikke da jeg skulle lese den. Men jeg har ikke tenkt å la være å lese den,for det kan være meg som ikke hadde det dagen når jeg skulle begynne på den. Ønsker deg en fin Tirsdag:-)

Gråbekka`s Blogger sa...

Flotte bøker du har på vent!:) "Din godhet" er veldig fin, og jeg elsket også boken "La meg synge deg stille sanger". Den er en av mine favoritt bøker:) Kos deg med bøkene og ha en fin tirsdag!:)

Lenes blogg sa...

Har ikke lest noen av disse, men høres ut som jeg bør det :)

Melusine sa...

Når du nileser en bok har du tydeligvis andre gode bøker å se frem til etterpå - hva er bedre enn det :)
Jeg har ennå ikke lest noe av Linda Olsson, på tide etterhvert for jeg leser stadig positive omtaler av bøkene hennes!