Søk i denne bloggen

torsdag 23. august 2012

Boktema hos Anette: Hva leser jeg nå

Bloggeren Anettes bokboble  står  bak utfordringen boktema. Boktema er storsett hver torsdag og hver torsdag er det ulike boktemaer. Så lager man et blogginnlegg om dagens boktema og linker det tilbake til anettes bokboble. Dagens boktema er Hva leser jeg nå.

No leser jeg flere ( altfor masse) bøker. Men allikevel er det noen bøker man leser aller mest i. Så da plukker jeg ut bare to.



Bildene er kopiert fra Bokkilden.

5 kommentarer:

Gråbekka`s Blogger sa...

Uglies har jeg på leselisten min:) Virker som en spennende bok:) Den fjerde sommeren så søt ut, likte bokomslaget:) Fikk meg til å tenke på vafler:) Kos deg med bøkene, gleder meg til å høre mer om de:)

astridterese sa...

Jenter i jeans må jeg bare se å få lest! De virker så fornøyelige :-)
Uglies har jeg prøvd meg på men det var ikke helt min type bøker.
Ønsker deg en fin kveld!

Beathesbokhylle sa...

Den nederste boken har jeg hørt om men ikke lest enda, den øverste må jeg titte litt nærere på.

SigridfraEnget sa...

Spennende valg!

Anette sa...

Flotte bøker, jeg kunne godt tenkt meg å lese begge to! God helg og klem fra Anette :)