Søk i denne bloggen

torsdag 9. august 2012

Boktema hos Anette: In my mailbox


Det er boktema storsett hver torsdag hos bloggeren Anettes bokboble. Det går ut på skrive et innlegg om det som er dagens boktema og deretter linker man tilbake til anettes bokboble. Dagens boktema er In my mailbox.

Jeg har trøbbel med html koden og holder på å få anfall av at jeg ikke kan lage hjerte. Så derfor blir det *hjerte* istedfor.

Det er bare å innrømme at jeg er veldig svak for boksalg*hjerte*

Bokklubben sitt boksalg:

På Bokklubben har de et salg hvor man kan få 50 bøker for 50 kr pr. stykke.

På det salget kjøpte jeg:

Disse to bøkene kjøpte jeg.pga. spennende baksidetekst.










Andre bøker jeg kjøpt på salget i bokklubben er:


Jeg fant et lite hefte med det første kapittel ( eller flere) fra boken i en bokhandel og tok det med meg. Egentlig er ikke dette en bok som jeg ville pladask for ved førte øyekast.Men etter å ha lest et utdrag falt jeg pladask.


Har de andre bøkene i serien så derfor er denne et must. Det burde vel være et must snart at jeg leste dem også. 


Denne boka har et spennende tema, nemlig slavetid. Derfor er denne kjøpt:)

Bildene er kopiert fra Bokklubben.


Dagbladet sitt pocket salg:

Dagbladet sin bokklubb har et stort pocket salg  hvor man kan få MASSE bøker i paperback for 39. Du kan titte på salget her.


Jeg falt pladask for boka etter å lest omtalen til  Migrating Coconuts *Hjerte*. Jeg har aldri glømt boka...



Jeg har fulgte med på sine Elida sin omtaler av Tamara Mckinley sine bøker. Jeg har tenkte at disse bøkene er noe for meg. Derfor ble det naturlig at jeg kjøpte disse bøkene:)




Selv om det er vondt å lese og det er fryktelig provoserende så elsker jeg å lese om barn som er såkalt "tyskerbarna" ....


Denne boka virker spennende, interessant, vond  og provoserende..... Ei bok som egentlig burde ikke bli skrevet fordi jødehat burde ikke ha eksistert. Men historien sier desverre noe annet:(. No handler den ikke bare om jødehat fra andre verdenskrig. Men også jødehat fra antikken fram til i dag. 

Denne boka vil jeg ha.pga. de tre siste ordene i bokomtalen, vennskap uten grenser *hjerte*



Bildene er kopiert fra Dagbladet sin bokklubb

9 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Her har du mange bøker å glede deg til:-) Mckinley sine bøker har jeg også, disse to, tror en tredje er på salg et eller annet sted. Jeg kan heller ikke lage *hjerte* så om noen vil forklare så blir det velduig satt pris på.

Bokelskerinnen sa...

Noen som kjenner mitt navner kjempefin. Alle disse omtalene av salget gjør det utrolig vanskelig å være sterk og stå i mot :)

ellikken sa...

Trond Berg Eriksen har jeg hatt som foreleser. Knakende flink!

Julie sa...

Her ser det ut som du har mye å glede deg til!

Siljeblomst sa...

Så mange spennende bøker du har bestilt! Jeg er også veldig fristet til å prøve meg på McKinley, men tror jeg må vente litt ;-) Kos deg med bøkene!

Anette sa...

Wow, dette var virkelig en flott liste! Mange godbiter å glede seg til :)

Anita sa...

Mange fine bøker. Jeg er nettopp ferdig med Brobyggerne, skriver omtale etterhvert.

Melusine sa...

Det salget skal jeg sannelig innom, mange spennende bøker tydeligvis!
Og så visste jeg ikke at Dagbladet hadde en bokklubb, og med så billige pocketbøker...enda en side å titte innom - takk for tips :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Elsker Salg!:D Ser du også har kosa deg stort og gjort fine kjøp:)Gled deg til "Tamara Mckinley", loved it!:) "I skyggen av vingården" gleder jeg meg også til å lese:)"No og jeg" og Lawrence Hill, har jeg også i hylla:)Blir spennende å finne ut om det er gode bøker:) Kos deg masse med bøkene!:)