Søk i denne bloggen

torsdag 2. august 2012

Boktema hos Anette: Min sommerlesning del to



Hver (storsett) torsdag er det boktema hos bloggeren Anettes bokboble.Boktema går ut på å skrive et blogg innlegg om det som er dagens boktema og deretter linker man tilbake til anettes bokboble.  Dagens boktema  er Min sommerlesning del to. Før boktemaet tok ferie  så var boktemaet Min sommerlesning. Der skrev vi om hvilken bøker man hadde tenkt å lese i sommer. I dagens boktema handler det om sommerlesninga ble som man visst før sommer.

Jeg hadde disse bøkene på min sommerlesning liste:
Jenta på klippen av Lucinda Riley
Det du ikke ser av Katherine Webb
Nattegjest av Kurt Hanssen
Sannheten av Riika Pulkkinen
Si at du lyver av Silvia Henriksdottitr
Bøker i Arvesynd serien av Anne Lise Boge
Bøker i Alvestad serien av Elin Brend Johansen

Sommerlesning ble:
Jenta på klippen av Lucinda Riley (Påbegynt)
Det som ventet meg av Parinoush Saniee (påbegynt)
Søstre  av Ellen Reiss (påbegynt)
Det du ikke ser av Katherine Webb
En jeans og fire jenter  av Ann Brashares ( første bok i serien)
Det beste av meg av Nicholas Sparks
Løgnens pris av Anne Lise Bge

Bøkene jeg har lest i sommer  har vært mer eller mindre bra med unntak av Katherine Webb sin bok. Den var litt bra, men altfor masse. Har ellers angret veldig på at jeg ikke tok med meg Jenta på klippen

Jeg kan konkludere med at jeg er ikke flink til å følge lister og at jeg ikke har fått lest så masse i sommer. Grunnen til at jeg ikke har lest  masse i sommer er ikke dalande leselyst. Men jeg har holdt på med å brodere en velkommen til verden gave til en liten jente:). No er jeg snart ferdig. Så hvis jeg hadde hørt på lydbøker mens jeg broderte så hadde jeg lest enda flere bøker i sommer.









4 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Mange flotte bøker her:-) Nydelig broderi du lager!

astridterese sa...

Jeg er heller ikke flink til å følge lister. Eller vel, det gjelder vel egentlig på bokfronten :-) Jeg tok med meg på ferie helt andre bøker enn de jeg hadde skrevet ned, rett og slett fordi det var andre bøker jeg hadde mest lyst til å lese.
En jeans og fire jenter har jeg lyst til å lese, så den må jeg få meg.

Melusine sa...

Hehe, min liste ble også temmelig annerledes enn planlagt :)
Nydelig broderi!

Anette sa...

Mange flotte bøker her - og for et nydelig broderi :)