Søk i denne bloggen

torsdag 30. august 2012

Boktema hos Anette: Trailer torsdag




Storsett hver torsdag har bloggeren Anettes bokboble boktema. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om det som er dagens boktema. Deretter linker man tilbake Anettes bokboble og man kan se hva andre har blogget om i forbindelse med boktemaet. Dagens boktema er Trailer Torsdag.


Det første som dukket opp når jeg hørte teamet var to av fjorårets beste bøker. Det er fantastiske bøker som jeg anbefaler av hele mitt hjerte <3

Under de dype skyggene av løvtunge trær av Kari Fredrikke Brænne



Bli hvis du kan. Reis hvis du må av Helga Flatland



Så må man jo ta med trailer fra beste bok i 2010 også.

Fedrenes Løgner av Tom Egeland


Så finnes det flere trailere over bøker jeg ønsker å lese:

Blomstenes hemmelige språk


Snøbarnet

Matched

Det finnes enda flere trailere over bøker jeg vil lese. Men disse ligger HØYT opp på lista.

4 kommentarer:

ellikken sa...

Må nesten slå et slag for Blomstenes hemmelige språk siden jeg tross alt siteres i traileren :D

(kommer stadig ikke over det... hehe)

Beathesbokhylle sa...

Mange fine trailere her:-)

Gråbekka`s Blogger sa...

Så mange fine trailere du har funnet, likte at det var norske trailere å se:) Fedrenes Løgner og Blomstenes hemmelige språk har jeg i bokhyllen og som gleder meg til å lese. Har lest snøbarnet og Matched, to gode bøker:) Bli hvis du kan. Reis hvis du må og Under de dype skyggene av løvtunge trær, hørtes veldig spennende ut. Måtte skrive de to ned:)Takk for tips! Ha en fin dag:)

Anette sa...

Oi, her var det masse spennende :) Klem fra Anette :)