Søk i denne bloggen

søndag 26. august 2012

En smakebit på en søndag - Den fjerde sommeren av Ann Brashares


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten  som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende) fra boken du leser nå. Deretter linker man tilbake til Mari. Se dagens smakebiter og tidligere smakebiter her.

Dagens smakebit er fra Den fjerde sommeren av Ann Brashares. Jeg er blitt fullstendig hekta på serien og har satt nesten rekord i hvor fort kan man lese en serie. Den boka er kanskje den dårligst i serien. Men det betyr ikke at den er god. Mens den tredje var den aller best<3. Åååååh, den var så fantastisk!!<3. No blir det å vente to altfor lange måneder på den aller siste boka i serien. Jeg skal blogge om den i  forbindelse med Bokbloggturneen.


Dagens smakebit er fra side 170.


Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4033629&rom=MP
Tibby. Jeg er her. Jeg har ikke dårlig tid. Bare si noe så jeg vet at du er der. Lenas myke stemme åpnet Tibby på en måte skarpe ord ikke ville ha klart. Hun prøvde å trekke inn nok luft til å fremsi ett ord. Nesa var full av tårer og snørr. Hånden var våt etter å ha tørket etter den. Det som kom ut, var mer av en gurglelyd enn et ord. Greit,Tib. Det holder , jeg hører deg. Du trenger ikke å si noe hvis du ikke vil.

2 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Tusen takk for smakebiten:-) Ha en fin leseuke!

Ragnhild sa...

Så gøy med en litterær utfordring. Det virker som en kjempfin bok (og serie) du leser.