Søk i denne bloggen

tirsdag 11. september 2012

Boken på vent -Bøker av Jostein Gaarder

Utfordringen Boken på vent er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller flere) eller en serie som du har på vent i bokhylla. Men som det er meninga at du skal lese og som du gleder deg til. For å melde deg på og for å se hvilke andre bøker andre gleder  seg til så trykk her.

Når det var boktema sist torsdag hos Anettes bokboble ble jeg påminnet at jeg har mange uleste bøker av Jostein Gaarder i bokhylla.Det er fryktelig flaut og skammelig med tanke på at jeg nielsker flere av bøkene hans<3. Men jeg har nok mye å se fram til<3.

Disse bøkene av Jostein Gaarder har jeg stående ulest i bokhylla:




















Bildene er kopiert fra Bokkilden. Vita Brevis har jeg som bok. Men fant ikke bok bilder på den.

5 kommentarer:

Mary-Anne sa...

en god forfatter :)
har lest sofies verden og den kan anbefales.
ha en fin dag :D

Gråbekka`s Blogger sa...

Her var det mange bøker på vent:) Ser du har tenkt å fordype deg i Jostein Gaarder, ikke dumt:) Kabalmysteriet er en av mine favoritter, kunne godt tenkt meg å lese den igjen. Kos deg med bøkene!:)

Lenes blogg sa...

Har bare lest Sofies verden, og så har jeg julemysteriet

Beathesbokhylle sa...

Mange bøker på vent:-) Har ikke lest noe som helst av Jostein Gaarder og det er nesten litt flaut, men jeg har lyst til å lese julemysteriet så den kommer jeg garantert til å kjøpe meg før jul. Det er absolutt en forfatter jeg kunne tenke meg å stifte nærmere bedkjenskap med:-)

Karete sa...

Sirkudsirektørens datter er min favoritt! Kos deg med bøkene til Gaarder, du har noe bra i vente.