Søk i denne bloggen

tirsdag 25. september 2012

Boken på Vent - Jordens barn serien av Jean M. Auel

Denne utfordringen er det bloggeren Beathes bokhylle som står bak. Det går ut på skrive et blogginnlegg om en bok eller en serie som man har på vent i bokhylla.Men som det er meninga at du skal lese og som du gleder deg til å lese. For å melde deg på og for å se bøker andre har på vent så trykk her.

Denne uka har jeg også fokus på en serie og det er serien Jordens barn av Jean M. Auel. Det er mange grunner til at jeg vil lese denne serien og derfor har jeg kjøpt alle bøkene i serien. Men desverre har disse samlet støv i bokhylla i over 1 år. Men gjett om jeg gleder meg til å lese denne serien<3. Har forøvrig sett filmen som er basert på den første boka i serien. Den elsker jeg av hele mitt <3 og anbefales virkelig!!!










Bildene er kopiert fra Bokkilden

4 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Har ikke lest noen av disse, men 50 millioner mennesker kan ikke ta feil heller, så dette må sjekkes ut. Gleder meg til å høre hva du syntes når du har begynt på de.
Ha en fin kveld:-)

Lenes blogg sa...

Ikke lest disse. Noterer dem ned, og er spent på hva du synes om dem :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Fine bøker å ha på vent:) Har også tenkt jeg skulle prøvd meg igjen på serien, kom bare til andre bok da ga jeg opp, men jeg likte de jo:) Ha en fin kveld:)

Anita Ness sa...

Denne serien har jeg også på vent--men jeg tror den må vente enda en stund. Jeg tror man må ha god tid når man setter i gang med denne... Lykke til.:)