Søk i denne bloggen

tirsdag 18. september 2012

Boken på vent - Twilight serien av Stephanie Meyer


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogg innlegg om en bok eller en serie du har på vent i bokhylla. Men som det er meninga at du skal lese og som man gleder seg til å lese. For å melde deg på og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Kilde: http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=1905654693 ( Jeg har hele serien på norsk)
I dag har jeg tenkt å ta for meg en serie faktisk. Det er Twilight serien av Stephanie Meyer. Jeg har sett alle twilight filmene og har alle i filmhylla. Jeg virkelig elsker filmene og serien<3. Derfor er det flaut og nesten skammelig at bøkene har stått samlet støv i bokhylla i over 1 år.... Men en dag SKAL jeg lese dem så det så!!!!. Den dagen GLEDER jeg meg til<3

3 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Disse maser datteren min på at jeg må lese, så kanskje jeg en vakker dag rett og slett på inn i bokhyllen hennes og låne disse!Det er nok ikke den sjangeren jeg liker aller best, eller det vet jeg ikke for jeg har ikke lest noen bøker i den sjangeren som jeg kan huske så det blir jo feil å si. Venter i spenning på hva du syntes.

Gråbekka`s Blogger sa...

Elsker disse bøkene, men så er jeg jo en stor Twilight fan. liker filmene også kjempegodt og kan neste ikke vente til den siste kommer ut på kino:)Heldig som har de på vent:)Kos deg masse med de:) Ha en fin dag videre!:)

Lenes blogg sa...

Har alle bøkene og filmene. Det er nesten flaut å si det når man har blitt 37, men jeg ble litt revet med av disse :)