Søk i denne bloggen

torsdag 6. september 2012

Boktema: Min favorittforfatter på J



Denne utfordringen er det bloggeren Anettes bokboble som står bak. Storsett hver torsdag er det boktema. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om det som er dagens boktema. Deretter linker man tilbake Anettes bokboble.Dagens boktema er Min favorittforfatter på J.

Kilde:
http://www.aschehoug.no/forfattere/alfabetisk/vis?contentItemId=649815


Jeg har nevnt Jostein Gaarder før. Men bøkene hans ( de jeg har lest) kan aldri anbefales nok…. Jeg har lest Appelsinpiken, Slottet i Pyreene og Julemysteriet. Julemysteriet er ei fantastisk god julebok og den er ikke langt unna å være favorittbok. Mens Appelsinpiken og Slottet i pyreene har jeg trykt til mitt bryst og jeg elsker bøkene av hele mitt hjerte<3. Det er bøker man vil forsette det i uendelige…..

Jeg har lest bare en bok av Jennifer E. Smith. Men siden boka er så god så fortjener forfatteren blir nevnt. Boka jeg snakker om er Sannsynligheten for kjærlighet ved første øyeblikk. En kjempefin ungdomsroman om forelskelse uten at den blir barnslig teit. 

Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6577009&rom=MP

5 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Har ikke lest noe av Jostein Gaarder enda, men appelsinpiken og julemysteriet ble jeg nysgjerrig på.

Gråbekka`s Blogger sa...

Flotte valg:) Liker også Gaarder, kabalmysteriet er en av mine favoritter sammen med julemysteriet:) Love, love, love!:) Den andre forfatteren har jeg bare hørt om,men ikke lest noe av. Men boken er på min må lese liste:) Ha en videre flott dag!:)

astridterese sa...

Jeg er helt enig i Jostein Gaarder, jeg er også veldig glad i bøkene hans. Jennifer E. Smith var imidlertid ukjent for meg, et fint tips :-)
Ønsker deg en fin dag!

Melusine sa...

Jostein Gaarder skriver veldig bra!

Anette sa...

Flott innlegg med spennende favoritter :)