Søk i denne bloggen

torsdag 25. oktober 2012

Award

Jeg har fått award fra Betraktninger. Gjett om jeg ble kjempeglad for denne lille oppmerksomheten:))). Små ting gir store gleder!!!. Så tusen takk for awarden:D.


Awarden skal gis videre til 5 bloggere du setter pris på etter disse reglene;
  1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
  2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
  3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.
  4. Det skal sendes til en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.


Jeg gjør som de andre som har fått awarden og ikke bryr seg om ny eller gammel blogg.

De som får award fra meg er:
Ingaplinga
Once upon a time
Sommerfugla`s litteraturhage
Stines notater
ritaleser.com

1 kommentar:

Stine Marie sa...

Tusen takk! Så utrolig koselig! :) Skal lage et innlegg og sende den videre så snart jeg har litt mer nn 2 minutter ledig :)