Søk i denne bloggen

tirsdag 16. oktober 2012

Boken på vent - Matched: Cassias valg av Ally Condie


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok eller en serie som du har på vent. Men som det er meninga at du skal lese og som du ser fram til å lese. For å se bøker andre har på vent trykk her.

Kilde: http://bokelskere.no/bok/matched-cassias-valg/292770/

Boken jeg har på vent i dag er Matched: Cassias Valg av Ally Condie. Jeg har lest flere fine og spennende omtaler av boka. Det har ført til at boka baaaare måååååå leses en gang!!<3. Boktraileren understreker akkurat det samme.... Heldige meg fant boka for 99 kr på bokhandelen:D:D:D


7 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Denne er jeg også nysgjerrig på og ser frem til å ta fatt på den. Fin bok å på vent og kjekt å få de til en god pris.

Anita Ness sa...

En helt ukjent bok for meg, men en hyggelig smakebit.:)

astridterese sa...

Denne står på min leseliste også. Den er mye utlånt på biblioteket, men jeg bør snart sette meg på ventelisten :-)

Berit sa...

Jeg har også sett at denne har fått veldig mye- og tildels GOD omtale rundt omkring. tror dette er første bok i en serie? Det gjør meg litt tilbakeholden, har man lest den først MÅ man jo neste ha resten også...Håper du koser deg med historien :o)

Lenes blogg sa...

Har ikke lest denne, men har lagt merke til at flere har nevnt denne boken

Stjernekast sa...

Jeg så boktraileren du la ved også, og begynte å lure om laptopen min prøvde å si hade til meg, igjen. Heldigvis var filmen slik, den skulle skurre! *letta* Jeg har lest om boka blant annet på Bokelskere, opp til flere ganger. Jeg lurer på om jeg ikke skrev den ned en gang også..

Melusine sa...

99 kroner er ingenting for en spennende bok!
Kos deg med den :)