Søk i denne bloggen

tirsdag 23. oktober 2012

Boken på vente: Snøbarnet av Eowyn Ivey


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes bokhylle som står bak. Det går ut på å blogge om en bok/serie man har på vent. Men som det er meninga at du skal lese og som man gleder seg til å lese. For å melde deg på og for å se bøker andre har på vent så trykk her.

Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6159140&rom=MP

Boken jeg har på vent i dag er Snøbarnet av Eowyn Ivey. Den har utrolig nok samlet støv i bokhylla i 1 år.Det er ei bok jeg har siklet LENGE etter<3. Dessuten føles det ut som at "alle" har lest den utenom meg. Enda en god grunn til å lese den:).Men en vakker dag SKAL jeg lese den så det så!!!.

12 kommentarer:

Lenes blogg sa...

Jeg har ikke lest den enda :) Har lest om den på flere blogger, så har allerede skrevet den ned på leselisten min

Tone sa...

Jeg falt pladask for den da jeg leste den for en god stund siden, så det er absolutt en bok å glede seg til, ja. :) Har planer om å lese den på nytt igjen når snøen og vinteren kommer, sånn for å få litt "bakgrunnsstemning".

bokbloggeir sa...

Hmmmm. Ikke helt min sjanger.... Men jeg har noen "flinkis-jenter" i 10.klasse som jeg er norsklærer til. Kanskje dette er en bok for dem?

Gråbekka`s Blogger sa...

Elsker bare den her boken, en av de beste jeg har lest i år:) Kos deg masse med den og jeg må si jeg synes du er heldig som ikke har lest den ennå:) Ha en fin kveld!

Beathesbokhylle sa...

Denne kan du glede deg til:-) Leste den i vinter og likte den kjempegodt!

astridterese sa...

Åh, den synes jeg er så fin! Kunne faktisk godt tenke meg å lese den en gang til! :-)

Anita Ness sa...

Denne har jeg hørt mye bra om..

ellikken sa...

Ah, vakre boken... :)

astridterese sa...

Du har fått en award av meg. (kom inn på bloggen min og se :-)) Klem!

astridterese sa...

Du har fått en award av meg (på bloggen min) Klem!

astridterese sa...

Jeg burde vel kanskje ha lagt med en link! http://astridterese.wordpress.com/2012/10/24/ah-sa-glad-jeg-ble/

astridterese sa...

Jeg burde vel kanskje ha lagt med en link! http://astridterese.wordpress.com/2012/10/24/ah-sa-glad-jeg-ble/