Søk i denne bloggen

torsdag 11. oktober 2012

Boktema: Mitt siste bok kjøp


Bokbloggeren Anettes bokboble bruker å ha boktema på torsdagene. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om det som er dagens boktema. Dagens boktema er Mitt siste bokkjøp.

Kilde: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6932200

Denne boka skriker til meg les meg,les meg, les meg<3. Jeg får litt Katarina Von Bredow følelse når jeg leser baksideteksten og det lover godt<3

Kilde: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=7188673

Denne boka lånte jeg på biblioteket. Men fant ut den var såååå fantastisk vakker og trist på en og samme tid at jeg bestilte den hos Bokklubben

5 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Har ikke lest noen av disse og ser frem til å høre hva du syntes om dem når du har kommet så langt at du har fått lest dem.Ha en fin kveld!:-)

Melusine sa...

Begge disse virker som gode bøker, spesielt den siste :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Fine bøker du har kjøpt:) Blir spennende å høre mer om de etter de er lest:) Ha en fin fin kveld!

Anette sa...

Nydelige boktips! Gleder meg til å lese bokomtalene :)

astridterese sa...

21.juli er det mange som spør etter her på jobb. Jeg har ikke lest noen 22.juli bøker, men det er fordi jeg er en pyse. Det går sånn innpå meg å les når andre har det vondt at jeg stort sett må unngå det :-) Klem!