Søk i denne bloggen

mandag 22. oktober 2012

Noen av bøkene jeg har lest, men ikke omtalt i det siste


Selv om jeg er fryktelig dårlig på å skrive bokomtaler om bøker for tida så leser jeg bøker. Det gir meg dårlig samvittighet for at jeg er så elendig å skrive bokomtaler. Men får håpe jeg kommer sterkere tilbake senere:). Men akkurat no lider jeg av skrivevegring og må manne meg opp hvis jeg skal skrive en bokomtale. Kanskje hjelper det med tvangskriving den 24.11.? Da skal jeg blogge om Variantene i forbindelse med bokbloggturneen.


Men her noen av bøkene jeg har lest og som ikke er omtalt:








Bildene er hentet fra Norske serier og Bokelskere.

Så har jeg x antall bøker som jeg har begynt på og som ikke er ferdiglest enda. 

2 kommentarer:

Tone sa...

Spennende at du har prøvd deg på enda en ny serie. Kommer du til å lese videre i Alvestad?
Jeg har lest 5 av disse 7 bøkene, og har Martine-boka på vent i bokhylla mi. Må ta den fram en kveld jeg har tid til å fordype meg i den...

Tone sa...

Sv: Ja, det går ikke raskt med lesingen her for tiden heller, har vel bare lest 5 bøker så langt i oktober - og det er veldig lite for meg. Når det gjelder Alvestad så har jeg måttet sette serien på vent ettersom jeg har fulgt en del og det rett og slett ble for mye seriebøker en periode, men jeg satser på å ta den opp igjen i løpet av disse høstmånedene. :) Jeg trodde jeg lå godt an med Arvesynd jeg også, hehe. Lå foran med flere bøker akkurat slik som deg, men det er historie nå ja... Høres ut som Martine-boka må flyttes noen plasser fram i lesekøen også, etter det du skriver. Det ser ut som det blir en travel, men spennende, lesehøst. :)