Søk i denne bloggen

onsdag 7. november 2012

Bøker som julegave



Når ho listeguri finner lister om bøker og julegaver så man bare slenge seg på. Andre som har svart på disse spørsmålene er Beathes bokhylleMelusine og Dipsolitteraten

1) Hvilken bok - eller bøker - ønsker du deg til jul ?


Det er selvfølgelig mange bøker til som jeg ønsker meg. Men hvis jeg skulle skrive ned alle bøkene jeg ønsker så hadde den blitt gedigen:)

2) Hvilken bok - eller bøker - ønsker du deg ikke til jul ?

Jeg vil si bøker som jeg har fra før av. Men jeg er villig til å lese omtrent alt av bøker jeg får til jul. Det inkluderer også bøker jeg aldri vil ha kjøpt selv. 

3) Hvilken bok - eller bøker - vil det glede deg å gi bort i julepresang ?


4) Hvilken bok tror du vil bli "gjengangeren" under norske juletrær i år ?

4 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Så stilig deet bilde var:-) Dronningen glemte jeg å ta med,tipper hun kommer til å ligge under mange juletrær denne julen. Pappas prinsesse og evig søndag har jeg lest,det var gode bøker. Før jeg sovner kan du glede deg til! Flott liste:-)

astridterese sa...

En fin liste :-)
Jeg gir nesten bare bøker til jul. Jeg har 2 i familien det ikke passer å gi bøker til, men utenom dem får alle bøker :-) Det har "lissom" bare blitt min greie :-) Jeg får derimot ikke bøker. Jeg tror det må være fordi jeg lese så mye at de ikke vet hva slags bøker de skal gi meg, men jeg tenker at de kunne gitt meg gavekort på bøker!

Amanda sa...

Dette var kjekt å lese! En skikkelig fin liste! :)
Jeg tror mange får den tomme stolen til jul, med mindre alle leser den før jul da :P Jeg elsker å gi bøker til jul så takk for tips! :)

Melusine sa...

En fin ønskeliste!
Det var flere her som jeg også ønsker meg, men listen hadde blitt altfor lang om jeg skulle fortsatt :)
Boken om Dronningen tror jeg nok kommer til å ligge under mange trær, ja.